Visas ziņas

  • Covid-19 izplatības ierobežošanai lielākie tirgotāji gatavi ieviest papildu drošības pasākumus veikalos

    Ministru kabinets šā gada 14. martā uzdeva Ekonomikas ministrijai sadarbībā ar tirgotājiem sagatavot priekšlikumus pasākumiem sociālās distancēšanās nodrošināšanai tirdzniecības vietās ar mērķi ierobežot vīrusa Covid-19 izplatību. 

  • 5 populāri mīti par koronavīrusu

    Tā kā ziņas par jaunā koronavīrusa ("Covid-19") uzliesmojumu jau vairākus mēnešus ir galvenā TOP tēma gan sociālajos tīklos, gan arī visos masu medijos, koronavīruss ļoti strauji "apaug" ar dažāda veida mītiem.

  • 6 ēšanas paradumi, kas var palīdzēt samazināt svaru

    Pareizs uzturs var palīdzēt samazināt svaru, uzlabot vispārējo veselības stāvokli un izvairīties no hroniskām slimībām, piemēram, sirds slimībām un diabēta. Lai panāktu svara samazināšanos, ne vienmēr ir nepieciešams ievērot stingras diētas vai badoties.

  • 5 gardi un veselīgi ēdieni no dažādu tautu virtuvēm

    Cilvēki, kuriem patīk gatavot, labprāt izmēģina jaunas receptes un it īpaši no dažādu tautu virtuvēm. Katras pasaules valsts virtuve atšķiras ar unikālām sastāvdaļām un garšvielām, kas rada nepārspējamu smaržas un garšas kombināciju. 

  • 7 bezmaksas aplikācijas veselīgam dzīvesveidam

    Veselīgs dzīvesveids ir kas vairāk nekā vienkārši tāda uztura lietošana, kas labvēlīgi ietekmē veselību, vai pastāvīgas sporta nodarbības. Arī kvalitatīvam miegam un rūpēm par savu ķermeni un prātu ir liela nozīme veselīga dzīvesveida ievērošanā.

  • Aukstās dušas pārsteidzošā iedarbība5

    Pixabay

    "Aukstuma terapijas" atbalstītāji apgalvo, ka mazgāšanās aukstā ūdenī uzlabo imūnsistēmu, uzlabo enerģijas līmeni un produktivitāti.

  • Pārtrenēšanās riski, kurus nedrīkst neievērot4

    Pixabay

    Jauni pētījumi atklāj, ka tie, kuri regulāri dienā trenējas divas vai vairāk stundas mēdz pārspīlēt ar fizisko slodzi, nodarot ķermenim vairāk kaitējuma nekā dodot kādu labumu. Kāds Austrālijas sporta žurnālā publicēts pētījums norāda sekas, kuras var izraisīt pārtrenēšanās. Ja ķermenis tiek ilgstoši pakļauts psiholoģiskam stresam, tas var vājināt zarnu darbību, kas, savukārt, var novest pie baktēriju un toksīnu nokļūšanu asinsritē.

  • Iespējamie labumi atmetot cukura lietošanu

    Pixabay

    Esat kādreiz iedomājušies, kas notiek ar organismu, ja nolemjat pieteikt protestu cukuram? Kā jau var paredzēt, cukura lietošanai ir daudz nelabvēlīgu blakņu, bet, kā cukura ierobežošana savā ikdienā var labvēlīgi ietekmēt Jūsu ķermeni, lasiet turpinājumā.

  • Baltmaize tikpat veselīga kā pilngraudu maize

    Pixabay

    Visi veselīgā uztura piekritēji, kuri paspējuši atteikties no baltmaizes, pārejot uz pilngraudu maizi ir pārsteigušies. Jauns pētījums no Izraēlas apgāž iepriekšējos pieņēmumus, ka pilngraudu maize ir veselīgāka par rupjmaizi. 

  • Kas būtu jāzina par proteīnu?

    Pixabay

    Olbaltumvielas jeb proteīni ir nozīmīgas barības vielas bez kurām organisms nespēj funkcionēt. Galvenā olbaltumvielu sastāvdaļa ir aminoskābes, kuras iedalās aizvietojamās un neaizvietojamās. Pastāv 20 dažādas aminoskābes, kuras nepieciešamas ķermenim, taču organisms spēj veidot tikai 11 - pārējās nepieciešams uzņemt ar uzturu.