Visas ziņas

  • Kādēļ sporta bārs ir labākā vieta, kur vērot spēles un sacensības?

    Sporta pārraižu vērošana daudziem cilvēkiem ir ne tikai hobijs un brīvā laika pavadīšanas veids, bet arī sirdslieta, bez kuras grūti iedomāties ikdienu. Lai arī liela daļa sporta fanu spēles un sacensības izvēlas vērot mājās, pie sava TV ekrāna, par ļaunu nenāk arī ik pa laikam pamainīt vidi. Tas nebūt nenozīmē, ka obligāti jādodas uz arēnu vai laukumu, lai skatītos spēles klātienē. Aizraujošu un patīkamu pieredzi spēj piedāvāt arī citas vietas, tostarp sporta bārs.

  • 4 padomi, kā pasargāt sevi no krāpniecības Covid-19 pandēmijas laikā 

    Laikā, kad lielu daļu pasaules pārņēmusi Covid-19 pandēmija, īpaši aktīvi sākuši uzdarboties gan telefonkrāpnieki, gan krāpnieki internetā. Krāpnieki piedāvā nopirkt dažādas preces, tajā skaitā "brīnumlīdzekļus" pret vīrusu par neticami zemām cenām, izspiež privātos datus, piemēram, internetbankas pieejas, tāpat tiek piedāvātas viltus ātras peļņas iespējas.

  • 7 idejas svētku svinēšanai #paliecmājās apstākļos

    Pat ja esam situācijā, kad grandiozi lielu ballīti ar daudziem draugiem sarīkot nevaram, svētki vienalga ir jāsvin un svētku sajūta bērniem ir jārada. Kā to labāk izdarīt? Pieredzē dalās "Rimi Bērniem" eksperte, trīs bērnu mamma Inga Akmentiņa-Smildziņa un viņas meita Lība, kura pagājušonedēļ nosvinēja 11. dzimšanas dienu. 

  • Kibernoziedznieki izmanto Covid-19 savā labā: Kā pasargāt sevi virtuālajā vidē?

    Kamēr visa pasaule cīnās ar koronavīrusa radītajiem izaicinājumiem un sekām, diemžēl vienmēr atradīsies kāds, kas izmanto krīzes situāciju par labu sev. Esošā pandēmija rada labvēlīgu augsni kibernoziedzniekiem, un viņi izgudro arvien jaunus veidus, kā nopelnīt gan uz informatīvā "haipa" viļņa, gan arī dēļ izmaiņām darba un dzīves kārtībā. 

  • Virtuālās ekskursijas - #paliecmājās, bet turpini izzināt pasauli

    Lai arī koronavīrusa uzliesmojuma dēļ daudzi pasaules un Latvijas muzeji, mākslas galerijas un populāras apskates vietas ir vērušas ciet savas durvis, tas nebūt nenozīmē, ka sabiedrībai nav iespējas apskatīt mākslas kolekcijas vai izbaudīt krāšņus skatus un vēsturiskas vietas kādā no pasaules pilsētām.

  • 7 padomi, kā sarīkot mājās savu "mazo talku"

    Šā brīža situācija valstī saistībā ar COVID-19 riskiem un nepieciešamību ierobežot slimības izplatību, katram iedzīvotājam ar atbildību pret sevi un citiem, liek būtiski mainīt savus ikdienas paradumus. Sagatavojuši pārtikas un pirmās nepieciešamības sadzīves preču rezerves, daudzi jo daudzi šobrīd strādā attālināti un pavada laiku mājās kopā ar saviem tuviniekiem.

  • Eksperti: Sargot veselību, jāmazgāt ne tikai rokas, bet arī viedierīces

    Kā liecina jaunāko ASV zinātnieku pētījumu dati, koronavīruss Covid-19 uz dažādām virsmām spēj izdzīvot diezgan ilgi. Piemēram, uz plastmasas, kas ir lielākās daļas telefonu aizsargvāciņu sastāvā, vīruss ir aktīvs līdz pat trīs dienām. Lai izvairītos no saslimšanas, eksperti iesaka viedierīces – telefonus, datorus, planšetdatorus – laiku pa laikam dezinficēt. 

  • Brīvdienu aktīvās atpūtas ideju TOP 10

    Izmantojiet daudzveidīgās aktīvās atpūtas iespējas, lai padarītu savas brīvdienas interesantākas. Jūs varat doties aktīvā atpūtā pie dabas vai izbaudīt dažādas pilsētu sniegtās iespējas, piemēram, lāzertags bērniem noteikti būs aizraujošs piedzīvojums jebkurā laikā. Ir tik daudz variantu, ka atliek tikai noskaidrot, kas jūs uzrunā vairāk. Iespējams, ka tuvākā aktīvās atpūtas vieta ir vien pāris kilometru attālumā, un tā var būt jūsu nākamais brīvdienu pieturas punkts.

  • Izvēlies labāko savām acīm – Acuvue Oasys lēcas!

    Visā pasaulē pazīstamā ražotāja Johnson & Johnson kontaktlēcas Acuvue Oasys nav parastas lēcas. Tās izstrādātas, balstoties uz pamatīgiem zinātniskajiem pētījumiem un kontaktlēcu lietotāju vajadzību izpratnes. Iedvesmojoties no šo medicīnas preču nēsātājiem, Acuvue Oasys kontaktlēcas veidotas tā, lai pilnībā pielāgotos tev, tavai ikdienai un vajadzībām, vienlaikus nodrošinot rūpes par redzi. Katrs produkts tiek izstrādāts augstākajā līmenī, ko pierāda arī ražotāja gūtās atzinības un apbalvojumi, kā arī pieprasījums pēc tā produkcijas.