Banner 980x90

Aptauja: par dabīgu saldējumu cilvēki gatavi maksāt pat par 30% vairāk

Lielākā daļa jeb 85% iedzīvotāju ir gatavi maksāt līdz pat 30% vairāk par saldējumu, kas ražots no dabīgām izejvielām, noskaidrots Latvijā vadošā saldējuma ražotāja "Food Union" un "Snapshots" kopīgi veiktajā aptaujā .

Kā pilsētas informācijas portālu tīklus Pilseta24.lv informēja "Food Union" sabiedrisko attiecību pārstāve Linda Ļisicina, pārliecinošs vairākums Latvijas iedzīvotāju (88 %) dod priekšroku saldējumam, kas ražots no dabīgām sastāvdaļām.

Aptaujā arī noskaidrots, ka lielākā daļa jeb 85% iedzīvotāju ir gatavi maksāt vairāk par saldējumu, kas ražots no dabīgām izejvielām. Lielākā daļa jeb 67% aptaujāto par iespēju baudīt dabīgu saldējumu pie 35 santīmu saldējuma vērtības būtu gatavi piemaksāt desmit un vairāk santīmus.

Kā galvenos iemeslus dabīga saldējuma izvēlē, respondenti nosauc saldējuma ražošanu no īsta piena un krējuma (svarīgs 65% aptaujāto), saldējuma labo garšu (53%) un faktu, ka saldējumam nav pievienoti mākslīgie konservanti un e-vielas (47%). Saldējuma garša un kvalitāte ir iemesli, kurus vīrieši novērtē biežāk nekā sievietes. Vēl lielāki labas garšas "mednieki" ir jaunieši vecumā no 15-19 gadiem (75% šī grupas pārstāvju). Turpretī sievietes vairāk novērtē to, ka saldējumā nav mākslīgo konservantu, e-vielu un augu tauku.

"Lai arī saldējuma cienītāju gaumes un garšas izjūtas atšķiras, vairākumu vieno vēlme iegādāties dabīgu saldējumu. Lai apmierinātu šo raibo pieprasījumu, pērn "Food Union" investēja vairāk nekā 12 miljonus eiro modernās ražošanas tehnoloģijās. Ar tām šogad visi "Food Union" zīmolu "Pols", "Ekselence", "Nu Fruit", "Tio" un "Banana Stick" saldējumi tiek ražoti no Latvijā iegūta piena un saldā krējuma - kopā vairāk nekā 50 saldējuma veidi un garšas," stāsta "Food Union" saldējuma kategorijas attīstības direktors Dmitrijs Dokins.

Par galvenajiem kritērijiem saldējuma izvēlē respondenti atzīst labu garšu (svarīga 99% aptaujāto), augstu kvalitāti (94%) un produkta dabīgumu (90%). Salīdzinot ar aizvadītā gada pētījumu, visiem trim galvenajiem izvēles kritērijiem ir tendence pieaugt - labai garšai par vienu procentpunktu, augstai kvalitātei un produkta dabiskumam par trīs procentpunktiem katram.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)