Banner 980x90

Aptauja: Veikala izvēlē būtiskākais kritērijs ir apkalpošanas kvalitāte

Pilseta24.lv
Pilseta24.lv
Izvēloties tirdzniecības vietu, kur izdarīt ikdienas pirkumus ģimenei, nozīmīgākais patērētāju apsvērums ir personāla atsaucība, liecina mazumtirdzniecības tīkla "Elvi" veiktā aptauja par faktoriem veikalu izvēlē.

Kā norāda SIA "Elvi Latvija" komercdirektore Laila Vārtukapteine, aptaujas rezultāti apstiprina, ka tirdzniecības vietas panākumu atslēga ir veikala darbinieki un viņu darba kvalitāte. Trīs ceturtdaļas jeb 75% aptaujāto atzinuši, ka viens no būtiskākajiem kritērijiem, ko pircēji ņem vērā, izvēloties savu iepirkšanas vietu, ir laipns un atsaucīgs personāls.

"Liela nozīme tirdzniecības vietas izvēlē ir arī citiem apstākļiem, tomēr personāla nozīme ir pārliecinoša, jo visi pārējie faktori bijuši svarīgi mazākam pircēju skaitam," uzsver Vārtukapteine.

Gandrīz puse jeb 49% no visiem aptaujātajiem minēja, ka tiem ir būtiska veikala atrašanās vieta - šie aptaujas dalībnieki ikdienas pirkumus labprātāk izvēlas veikt tirdzniecības vietās, kas ir tuvu mājām vai darbavietai. 47% respondentu norāda, ka izvēlas to veikalu, kurš spēj nodrošināt izdevīgākas cenas un akcijas piedāvājumus. Tikpat lielam skaitam aptaujāto ir būtiski, lai veikalā būtu nopērkami kvalitatīvi, svaigi produkti un Latvijas ražotāju preces. Bet 43% respondentu izvēlas apmeklēt veikalus, kas ir iekārtoti ērti, visas preces ir viegli atrodamas un veikalā valda patīkama atmosfēra.

Aptaujas rezultāti arī liecina, ka pircējiem ikdienas steigā ir svarīgi, lai veikalā būtu nopērkami kvalitatīvi kulinārijas izstrādājumi, piemēram, svaigi salāti vai konditoreja. To savās atbildēs minējuši 41% aptaujāto.

Tāpat aptaujas dati apliecina, ka pircējiem ir svarīga ērta autostāvvieta - 33% respondentu, droša velosipēdu novietne - 19%, bezmaksas bezvadu internets - 18% un iespēja veikalā izņemt skaidru naudu no sava bankas konta - 15%.

Aptauja par galvenajiem kritērijiem apmeklējamo veikalu izvēlē veikta interneta vidē. Tajā piedalījās 3149 abu dzimumu dalībnieki no visas Latvijas vecumā no 18 līdz 72 gadiem.

Kā ziņots, "Elvi Latvija" apgrozījums 2015.gadā auga par 9%, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmums apgrozīja 3,6 miljonus eiro, bet 2014.gadā - 3,32 miljonus eiro. "Elvi Latvija" peļņa pērn bija 96 508 eiro, kas ir par 31% vairāk nekā 2014.gadā, kad uzņēmuma peļņa bija 73 487 eiro.

"Elvi" tīkla apgrozījums 2015.gadā, salīdzinot ar 2014.gadu, pieauga par 15%.

SIA "Elvi Latvija" dibināta 2010.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2820 eiro. "Elvi Latvija" īpašnieki ir Imants Rendenieks - 40%, "Dyaltos Capital" - 20%, SIA "Vita Mārkets" - 20% un SIA "Antaris" - 20%, liecina "Firmas.lv" informācija.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)