Banner 980x90

"Baltijas tranzīta serviss" par 7,671 miljonu eiro samazinās pamatkapitālu

AS "Baltijas tranzīta serviss" par 7,671 miljoniem eiro samazinās uzņēmuma pamatkapitālu, un tas turpmāk būs 75 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" publicētie pamatkapitāla samazināšanas noteikumi. 

Rīga, 4.febr., LETA. AS "Baltijas tranzīta serviss" par 7,671 miljoniem eiro samazinās uzņēmuma pamatkapitālu, un tas turpmāk būs 75 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" publicētie pamatkapitāla samazināšanas noteikumi. 

Noteikumos teikts, ka "Baltijas tranzīta serviss" pamatkapitāla samazināšanas iemesls ir kapitāla rādītāju atdeves uzlabošana. 

Pamatkapitāls tiks samazināts, dzēšot sabiedrības vienīgā akcionāra parastās vārda akcijas, un izmaksājot tam uzņēmuma pamatkapitāla daļu, kas atbilst dzēsto akciju nominālvērtībai. Pamatkapitāls tiks samazināts par 7 670 586 eiro. 

"Baltijas tranzīta serviss" reģistrēts 1999.gadā. Tā apgrozījums 2018.gadā bija 50,6 miljoni eiro, kas, salīdzinot ar gadu iepriekš, ir pieaugums par 10,3%. Savukārt uzņēmuma peļņa 2018.gadā bija 1,552 miljoni eiro pretēji 1,898 miljonu eiro zaudējumiem gadu iepriekš. 

"Baltijas tranzīta serviss" vienīgais akcionārs ir SIA "Kravu ekspedīcija", kuras 80% daļu pieder SIA "Rīgas tirdzniecības osta" un 20% daļu SIA "Loco rail & cargo". 

"Rīgas tirdzniecības ostas" patiesā labuma guvējs pastarpināti ir SIA "Regma holding", kas pieder bijušā politiķa Aināra Šlesera ģimenei, un SIA "Sabiedrība privātiem ieguldījumiem", kas pieder bijušā politiķa Andra Šķēles ģimenei. 

"Regma Holding" vienīgais valdes loceklis ir Ainārs Šlesers, bet patiesais labuma guvējs - Edvards Šlesers.

Savukārt "Sabiedrība privātajiem ieguldījumiem" pieder Šķēles ģimenei - kompānijas īpašnieki ir Kristiāna Lībane-Šķēle (30%), Anete Šķēle-Pētersone (25%), Madara Šķēle-Dupate (25%), kā arī Edgars Šķenderis (10%) un Iveta Smilga-Krongorne (10%).

Otrs "Rīgas tirdzniecības ostas" īpašnieks ir "Loco rail & cargo", kura pastarpinātā patiesā labuma guvēja ir kukuļošanā apsūdzētā bijušā AS "Latvijas dzelzceļš" vadītāja Uģa Magoņa sieva Anastasija Magone. Otrs "Loco rail & cargo" patiesais labuma guvējs ir Ivars Sormulis. 

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)