Banner 980x90

Beshmeļnickis: "Food Union" iegūs 40% vietējā tirgus daļas

"Rīgas piena kombināta" un AS "Valmieras piens" apvienotais koncerns "Food Union" nākamo pāris gadu laikā plāno iegūt 40% Latvijas tirgus daļas, biznesa portālam "Nozare.lv" norādīja koncerna ģenerāldirektors un valdes priekšsēdētājs Sergejs Beshmeļņickis.

"Nākamo pāris gadu laikā ar produkcijas apjomu un izsvērtu mārketingu plānojam katrā produkcijas kategorijā iegūt līdz pat 40% daļas. Patlaban piena un kefīra segmentā šādu līmeni jau esam sasnieguši, savukārt pārējās kategorijās mums patlaban ir no 5% līdz 20% tirgus daļas. Liels izaugsmes potenciāls ir jogurta un krējuma tirgū, kur sīvākais konkurents patlaban ir AS "Tukuma piens"," atzina Beshmeļņickis.

Viņš norādīja, ka Latvijas tirgū "Food Union" plāno nostiprināties, pārkārtojot uzņēmuma produktu portfeli un investējot mārketingā.

"Galvenais uzdevums - sakārtot produktu portfeli, ko esam jau sākuši darīt ar jaunu zīmolu ieviešanu un esošo uzlabošanu. Tā šogad izveidotais zīmols "Mana saime" paredzēts ekonomiskajam segmentam, "Limbažu piena", kā arī "Valmieras piena" produkcija pārstāv vidējā līmeņa cenu grupu, savukārt zīmols "Rasa" būs virs vidējās cenu grupas, tātad nedaudz dārgāka produkcija," sacīja uzņēmējs.

Viņš norādīja, ka 2013.gadā koncerns īpaši strādāšot pie zīmolu "Limbažu piens" un "Valmieras piens" atjaunošanas.

"Īpašu uzmanību pievērsīsim produktu zīmola iepakojuma maiņai, jo produkcijas kvalitāte ir pietiekami laba. Pagaidām nevaru pateikt, cik līdzekļu tajā ieguldīsim, jo patlaban strādājam pie nākamā gada budžeta, ko pieņemsim decembrī," sacīja Beshmeļņickis.

Savukārt, jautāts par šī gada finanšu rezultātiem, viņš atzina, ka tie esot apmierinoši.

"Jāatzīst, ka peļņas vēl nav un pagaidām esam mīnusos. Tas skaidrojams ar ievērojamām investīcijām - vairāk nekā 30 miljoniem eiro (21 miljons latu), kas nepilna gada laikā ieguldīti apvienotā koncerna ražošanas attīstībā, nemaz nerēķinot izdevumus mārketingam. Patlaban vienā mēnesī apvienotās kompānijas pārdošanas apjomi veido apmēram 8 miljoni latu, tā ka kopējam kalendārā gada apgrozījumam jābūt apmierinošam," norādīja Beshmeļņickis.

Kā ziņots, Konkurences padome 9.maijā atļāvusi AS "Rīgas piena kombināts" un AS "Valmieras piens" apvienošanos vienotā koncernā "Food Union", piemērojot vairākus nosacījumus, kas ļaus aizsargāt zemnieku, kā arī mazāko tirgotāju intereses. Noteikumi ir saistoši līdz 2015.gada 31.martam, savukārt apvienošanās jāpabeidz pusgada laikā.

Apvienotajā "Food Union" uzņēmumā patlaban ir aptuveni 700 darbinieki. "Food Union" ražotnes iepērk pienu no vairāk nekā 400 Latvijas zemnieku saimniecībām un piena ražotājiem.

"Food Union" uz "Rīgas piena kombināta" bāzes izveidojis trīs jaunas ražotnes. Saldējuma ražotne, kurā investēti 12 miljoni eiro (8,4 miljoni latu), darbu sākusi šā gada 15.aprīlī. Savukārt oktobrī darbu sākusi sviesta ražotne un krēmsiera ražotne, kurās kopā investēti 16 miljoni eiro (11,2 miljoni latu).

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)