Kā piesaistīt klientus savam biznesam jaunajos apstākļos?

Foto: Freepik.com
Foto: Freepik.com

2020. gads teju ikvienam biznesam iesākās ar lieliem izaicinājumiem, un arī turpinājums nav bijis viegls. Taču, tāpat kā jebkuriem laikapstākļiem iespējams atrast piemērotu apģērbu, arī biznesa vidē ārējiem faktoriem iespējams pielāgoties. Iepazīsties ar četriem veidiem, kā šajos izaicinošajos apstākļos piesaistīt jaunus klientus, izmantojot interneta sniegtās iespējas!

Viss sākas ar stratēģijas izveidi
Ieteikumi un padomi, kā 2020. gadā noturēt esošos klientus un piesaistīt jaunus, internetā atrodami simtiem, taču – cik dažāda var būt reklāma uzņēmumam, tik atšķirīgas pieejas un risinājumi mārketingā jāievieš, ņemot vērā konkrēto uzņēmumu un tā vajadzības. Tāpēc pirms Facebook reklāmu kampaņas izveides, SEO optimizācijas vai citu risinājumu izmantošanas ir ļoti svarīgi izveidot konkrētu stratēģiju, lai vēlamo rezultātu sasniegtu ātrāk, ērtāk un lētāk.

Parūpējies par savu mājaslapu


Līdz ar COVID-19 straujo izplatību, pēc kuras virkne cilvēku arvien vairāk laika pavada digitālajā vidē, īpaši svarīga teju ikvienam uzņēmumam ir kļuvusi mājaslapa, kurā esošie un potenciālie klienti ātri un ērti var iepazīties un iegādāties sev nepieciešamo preci un/vai pakalpojumu. Lai tā notiktu, mājaslapai jābūt:
intuitīvai – klientam jāspēj ērti atrast nepieciešamās preces vai pakalpojumus, pretējā gadījumā viņš gluži vienkārši dosies uz konkurentu mājaslapu;
optimizētai – mājaslapas optimizācija nodrošina, ka tā patiks meklētājservisiem, līdz ar to atradīsies augstākās pozīcijās, meklējot konkrētus atslēgvārdus;
ar visu nepieciešamo informāciju – precēm un pakalpojumiem jābūt detalizēti aprakstītiem; ērti pieejamiem jābūt arī uzņēmuma kontaktiem un "Par mums" sadaļai;
ātrai – mājaslapas, kas bremzē, ļoti bieži tiek pamestas, vēl pirms klients ir ieraudzījis uzņēmuma piedāvājumu;
pielāgotai dažādām ierīcēm – šobrīd mājaslapas tiek apmeklētas no laptopiem, personālajiem datoriem, viedtālruņiem, planšetdatoriem un pat Smart TV.
Protams, vēl viens svarīgs aspekts – mājaslapai nepieciešams arī glīts dizains!

Piestrādā pie uzņēmuma tēla sociālajos tīklos
Laikā, kad satikšanās ar draugiem, radiem un paziņām var būt ierobežota, arvien vairāk laika pavadām sociālajos tīklos, tāpēc būtu grēks neizmantot iespējas, ko sniedz šīs platformas (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, LinkedIn u.c.). Šobrīd īpaši liela nozīme ir noderīgas informācijas sniegšana, kas esošajiem un potenciālajiem klientiem var lieti noderēt vai tos iedvesmot. 


Ņem vērā, ka dzīvojam vizuālā satura laikmetā, tāpēc lieti noderēs arī video formāts, piemēram, Q&A (jautājumu un atbilžu) video. Radīt spēcīgāku saiti ar saviem sekotājiem vari, iedziļinoties viņu problēmās un aktīvi atbildot uz komentāros uzdotajiem jautājumiem (personīgākās situācijās izmantojot privāto saraksti). Tāpat šis ir labs laiks, lai noorganizētu kādu interesantu un aizraujošu konkursu, kurā tiek izspēlēta noderīga balva. Tas palīdzēs piesaistīt arī jaunus sekotājus.

Atgādini par savu biznesu, izmantojot e-pasta mārketingu
Viens no labākajiem un efektīvākajiem veidiem, kā komunicēt ar saviem esošajiem un topošajiem klientiem, ir regulāru e-pasta ziņojumu izsūtīšana. Tajos vari iepazīstināt ar nozares jaunumiem, jaunākajiem piedāvājumiem un pieejamajām atlaidēm, kā arī nodot klientiem citu noderīgu informāciju. Taču, izmantojot šo kanālu, ir svarīgi nepārkāpt to trauslo līniju, pēc kuras e-pasta mārketings kļūst par reklāmu kapsētu.

Neatkarīgi no tā, kurā nozarē darbojas tavs uzņēmums, tam varam palīdzēt mēs, reklāmas aģentūra Infinitum Agency. Ienāc mūsu mājaslapā un uzzini, kādus pakalpojumus mēs nodrošinām!