Laikrakstu "Dienas Bizness" plānots izdot kā iknedēļas žurnālu

Laikrakstu "Dienas Bizness" plānots izdot žurnāla formātā reizi nedēļā, aģentūra LETA noskaidroja izdevumā. Šādas izmaiņas paredz jauns uzņēmuma biznesa modelis.

Rīga, 12.sept., LETA. Laikrakstu "Dienas Bizness" plānots izdot žurnāla formātā reizi nedēļā, aģentūra LETA noskaidroja izdevumā. Šādas izmaiņas paredz jauns uzņēmuma biznesa modelis. "Dienas Biznesa" izdevējs, līdzīpašnieks un valdes loceklis Jānis Maršāns intervijā laikrakstam norādīja, ka "Dienas Bizness" saviem lasītājiem tiešsaistē vēlas sniegt ātras, precīzas ziņas, bet iknedēļas drukātajā izdevumā - analītiku, viedokļus un padziļinātas izpētes. Maršāns skaidroja, ka biznesa dienas avīzes formāts ir savu laiku nokalpojis. Tāpat situācijas analīze liecinot, ka neviens latviešu valodā iznākošais nacionālais dienas laikraksts nav pelnošs un avīžu zaudējumi katru gadu tikai pieaug. Jauns biznesa modelis paredz "Dienas Biznesu" izdot žurnāla formātā, tajā galveno uzsvaru liekot uz analītiku, dodot padziļinātu redzējumu par aktuāliem jautājumiem. "Uzskatu, ka iknedēļas žurnāls plus digitālās vides formāts ir efektīvs. Tas ļaus saglabāt auditoriju, kam ir vērtība turēt rokās drukāto vārdu, lasīt bez ekrāna. Gribētos ticēt, ka šāds formāts vienlaikus uzrunās jaunākas auditorijas, iesaistīs tās," sacīja Maršāns. Izmaiņas plānots ieviest šā gada laikā. Maršāns norādīja, ka izmaiņas skārušas arī redakcijas vadību - līdzšinējai galvenajai redaktorei Līvai Melbārzdei pieņemot jaunus profesionālos izaicinājumus, viņas vietā redakcijas vadībā jau no nākamās nedēļas stāsies Anita Kantāne. Paredzēts, ka izdevums iznāks otrdienās. "Firmas.lv" pieejamā informācija liecina, ka SIA "Dienas Bizness" reģistrēta 1993.gadā, un tās pamatkapitāls ir 18 000 eiro. Pagājušajā gadā uzņēmuma apgrozījums bija 1,889 miljoni eiro, gadu noslēdzot ar 272 577 eiro zaudējumiem.