Banner 980x90

Pierīgā stiprā vēja dēļ bez elektrības ap 10 000 klienti

AS "Sadales tīkls" operatīvā informācija liecina, ka 28.novembrī plkst.14.00 situācija elektrotīklā, nelabvēlīgo laika apstākļu dēļ, ir mainīga, pilsētas informācijas portālu Riga24.lv informē AS "Sadales tīkls" preses sekretāre Ilze Rubene.

Spraigs elektrotīkla bojājumu novēršanas darbs noris Latvijas Ziemeļu, Austrumu un Centrālajā valsts daļā. Iedzīvotājiem jāievēro pastiprināti drošības pasākumi elektrolīniju tuvumā.

Šodien plkst.14.00 elektroapgāde spēcīgā vēja dēļ ir traucēta aptuveni 10 000 klientiem. Pierīgā - Ķekavas, Stopiņu, Siguldas, Salaspils apkārtnē. Austrumos - Daugavpils, Preiļu, Dagdas un Krāslavas novadā. Ziemeļaustrumos - Jēkabpils un Gulbenes novadā. Vēja brāzmas 20-24 m/s, spēcīgs pērkona negaiss ar zibeni, dažviet arī krusa, pāris stundu laikā radījuši elektroapgādes traucējumus vairākos reģionos. Raksturojot nelabvēlīgo laika apstākļu izraisītos elektrotīkla bojājumus, visvairāk ir gadījumi, kad tiek nolauzti koki un zari, kas krītot pārrauj elektrolīniju vadus.

AS "Sadales tīkls" mobilizējusi 77 elektromontieru brigādes un aktīvi novērš bojājumus elektrotīklā, lai visiem klientiem, kuru elektroapgāde šobrīd ir traucēta, to atjaunotu pēc iespējas ātrāk. Aktīvajā darba procesā ir ļoti grūti nosaukt precīzu klientu skaitu, kas ir bez elektrības spēcīgā vēja dēļ, jo ir papildus jāatslēdz elektrolīnijas posmi, lai nodrošinātu elektroapgādi no citām transformatoru apakšstacijām, tāpēc ir laika periodi, kad bez sprieguma palikušo klientu skaits ir svārstīgs. Kad kāds no vidējā sprieguma bojājumiem ir novērsts, elektroapgāde tiek atjaunota plašākam klientu lokam.

Gadījumos, ja tiek traucēta elektroapgāde, par atslēgumu un tā novēršanas gaitu klienti tiek informēti ar īsziņas (SMS) palīdzību. Par bojājumiem SMS tiek sūtīti tikai uz datubāzē reģistrēto lietotāju norādīto kontakttālruni. AS "Sadales tīkls" dispečeri seko līdzi situācijai vidējā sprieguma un zemsprieguma elektrolīnijās, operatīvi vadot bojājumu novēršanas darbu, savukārt uzstādītās IT sistēmas nodrošina informatīvo saiti ar klientiem, ziņojot par brīdi, kad elektroenerģijas piegāde klienta objektā ir atjaunota.

Operatīvas saziņas nodrošināšanai aicinām klientus, kuri vēl nav pieteikuši savu kontaktinformāciju, reģistrēt savu mobilā tālruņa numuru AS "Sadales tīkls" datubāzē, zvanot pa tālruni 80200403.

Tā kā joprojām ir vērojams spēcīgs vējš, AS "Sadales tīkls" aicina iedzīvotājus būt uzmanīgiem un ievērot pastiprinātas drošības prasības, īpaši atrodoties elektrolīniju tuvumā. Spēcīgā vējā var lūzt koki un zari, pārraujot elektrolīniju vadus un radot bīstamas situācijas, kas apdraud iedzīvotāju dzīvību.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)