"Baltijas tranzīta serviss" par 7,671 miljonu eiro samazinās pamatkapitālu

AS "Baltijas tranzīta serviss" par 7,671 miljonu eiro samazinās uzņēmuma pamatkapitālu, un tas turpmāk būs 75 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" publicētie pamatkapitāla samazināšanas noteikumi. 

Rīga, 4.febr., LETA. AS "Baltijas tranzīta serviss" par 7,671 miljonu eiro samazinās uzņēmuma pamatkapitālu, un tas turpmāk būs 75 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" publicētie pamatkapitāla samazināšanas noteikumi. 

Noteikumos teikts, ka "Baltijas tranzīta serviss" pamatkapitāla samazināšanas iemesls ir kapitāla rādītāju atdeves uzlabošana. 

Pamatkapitāls tiks samazināts, dzēšot sabiedrības vienīgā akcionāra parastās vārda akcijas, un izmaksājot tam uzņēmuma pamatkapitāla daļu, kas atbilst dzēsto akciju nominālvērtībai. Pamatkapitāls tiks samazināts par 7 670 586 eiro. 

"Baltijas tranzīta serviss" reģistrēts 1999.gadā. Tā apgrozījums 2018.gadā bija 50,6 miljoni eiro, kas, salīdzinot ar gadu iepriekš, ir pieaugums par 10,3%. Savukārt uzņēmuma peļņa 2018.gadā bija 1,552 miljoni eiro pretēji 1,898 miljonu eiro zaudējumiem gadu iepriekš. 

"Baltijas tranzīta serviss" vienīgais akcionārs ir SIA "Kravu ekspedīcija", kuras 80% daļu pieder SIA "Rīgas tirdzniecības osta" (RTO) un 20% daļu SIA "Loco rail & cargo". 

Pa 30% RTO daļu katram pastarpināti pieder Šlesera un Šķēles ģimeņu kontrolētiem uzņēmumiem, 20% daļu pastarpināti - Ralfam Kļaviņam, 11,4% pastarpināti - Dacei Dangenai, 8,6% pastarpināti - Jānim Lācim. 

Otrs "Kravu ekspedīcija" īpašnieks ir "Loco rail & cargo", kura pastarpinātie īpašnieki uz pusēm ir kukuļošanā apsūdzētā bijušā AS "Latvijas dzelzceļš" vadītāja Uģa Magoņa sieva Anastasija Magone un "Baltijas tranzīta servisa" valdes priekšsēdētājs Ivars Sormulis.