Banner 980x90

"Hesburger" izveidojis aplikāciju produktu pasūtīšanai tiešsaistē

Publicitātes foto
Publicitātes foto
Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde "Hesburger" ir spērusi nozīmīgu un inovatīvu soli, izveidojot mobilo aplikāciju, kas paredzēta produktu pasūtīšanai tiešsaistē, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja uzņēmumā.

Šobrīd mobilā aplikācija pieejama Somijā, tomēr jau nākamgad Latvijas un arī Baltijas valstu "Hesburger" produkcijas cienītājiem būs iespēja izmantot aplikācijas sniegtās priekšrocības.

Mobilās aplikācijas izveidošana ir būtisks solis klientu servisa uzlabošanā, jo tā spēs nodrošināt ātrāku un inovatīvāku klientu apkalpošanas servisu. "Hesburger" mobilā aplikācija sniegs iespēju ne tikai pasūtīt produkciju, bet arī ļaus pārvaldīt savu Bonuskartes bilanci, aplūkot katra produkta uzturvērtību un specifikāciju, ļaus pirmajiem uzzināt par "Hesburger" jaunumiem un akcijām, kā arī iecienītie "Hesburger" kuponi būs vienmēr līdzi telefonā.

Ieva Salmela, "Hesburger" attīstības direktore Baltijas valstīs: "Nozīmīgs faktors un dzinējspēks "Hesburger" mobilās aplikācijas izveidei bija klientu vēlmju apmierināšana, padarot viņu ikdienu vienkāršāku. Pašlaik mobilā aplikācija darbojas Somijā, taču jau nākamajā gadā tā būs pieejama Latvijā un pārējās Baltijas valstīs. Esmu pateicīga, ka mūsu klienti novērtē mūsu darbu un izvēlas pie mums atgriezties, jo tieši tas ir mūsu uzņēmuma dzinējspēks attīstīties un pielāgoties tehnoloģiju sniegtajām iespējām."

Kā darbojas "Hesburger" mobilā aplikācija?

Veikt pasūtījumu, izmantojot "Hesburger" mobilo aplikāciju, var jebkurā laikā un no jebkuras vietas. Ielogojoties aplikācijā, jāizvēlas "Hesburger" produkts un jāveic avansa maksājums. Kad pasūtījums ir veikts, dodaties uz restorānu, kur esat pasūtījumu nosūtījis, lai to saņemtu. Aplikācija klientam piedāvā tuvākos "Hesburger" restorānus un karti, kas attēlo nokļūšanu līdz tuvākajam restorānam. Klientam atliek izvēlēties tuvāko restorānu, veikt pasūtījumu un sev vēlamā laikā doties pēc pasūtījuma.

Šogad Somijā dibinātais ģimenes uzņēmums "Hesburger" svin savas darbības uzsākšanas 50 gadu jubileju. "Hesburger" savu darbību sāka 1966. gadā, kad Naantali pilsētā atvēra pirmo grila kiosku. Pirmais ātrās ēdināšanas restorāns ar nosaukumu "Hesburger" tika atvērts 1980. gadā Turku, uzņēmumam pakāpeniski iekarojot stabilas tirgus pozīcijas pašu mājās, kā arī tuvākajos kaimiņu reģionos. Šobrīd "Hesburger" vada 437 restorānus, uzņēmuma darbinieku skaits pārsniedz 6700. 

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)