Banner 980x90

Raidījums: Rīgas dome priekšvēlēšanu gadā līgumiem ar medijiem atvēlējusi 1,2 miljonus eiro

Ilustratīvs foto/ Foto: Pixabay.com
Ilustratīvs foto/ Foto: Pixabay.com
Rīgas dome, tās struktūras un uzņēmumi aizvadītajā priekšvēlēšanu gadā kopumā dažādiem medijiem publikācijām un raidījumiem atvēlējusi 1,2 miljonus eiro, pirmdien vēstīja Latvijas Televīzijas raidījums "Aizliegtais paņēmiens".

 

Dažos gadījumos šie raidījumi un publikācijas skaidri nodalīti no mediju satura, citos norādes esot grūti pamanāmas, bet vēl par dažiem līgumiem informācija nemaz netiekot sniegta.

Kā vēstīja raidījums, kopējais Latvijas reklāmas tirgus - televīzijā, radio, internetā, žurnālos un laikrakstos - pērn bijis vairāk nekā 70 miljonu eiro liels, līdz ar to Rīgas pašvaldība ir bijusi ievērojama spēlētāja šajā tirgū. Piemēram, presē pērn Rīgas dome esot bijusi lielākā reklāmas devēja.

"Aizliegtais paņēmiens" arī norādīja, ka no domes un pašvaldības uzņēmumiem esot problemātiski uzzināt konkrētu laiku un datumus, kad informatīvie materiāli medijos publicēti un par ko tieši ir maksāts.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)