"RB Rail" valdē apstiprināts Kaido Zimmermans

Baltijas valstu kopuzņēmuma AS "RB Rail", kas izveidots dzelzceļa projekta "Rail Baltica" īstenošanai, valdē apstiprināts Kaido Zimmermans, liecina "Firmas.lv" informācija.

Rīga, 14.janv., LETA. Baltijas valstu kopuzņēmuma AS "RB Rail", kas izveidots dzelzceļa projekta "Rail Baltica" īstenošanai, valdē apstiprināts Kaido Zimmermans, liecina "Firmas.lv" informācija.  Zimmermans amatā apstiprināts 13.janvārī.  "RB Rail" pārstāve Līva Biseniece aģentūrai LETA pastāstīja, ka pērn decembrī darbu uzņēmuma valdē atstāja iepriekšējai valdes priekšsēdētājs Timmo Rīhimeki un galvenais tehniskais direktors un valdes loceklis Marts Nilsens. Rīhimeki vietā par pagaidu valdes priekšsēdētāju tika iecelts Agnis Driksna, savukārt Zimmermans uz pagaidu laiku iecelts tehniskā direktora un valdes locekļa amatā.  Viņa teica, ka paralēli tiek meklēts jauns tehniskais direktors un valdes loceklis.  Zimmermans iepriekš bija "RB Rail" plānošanas un projektēšanas departamenta vadītājs. Jau ziņots, ka Rīhimeki, kurš vadīja "RB Rail" kopš 2019.gada marta, personisku iemeslu dēļ no 1.decembra atstāja amatu. Savukārt Nilsens, kurš tehniskā direktora pienākumus pildīja kopš 2018.gada marta, galvenā tehniskā direktora un valdes locekļa pienākumus beidza pildīt 23.decembrī. "RB Rail" ir daudznacionāls Igaunijas, Latvijas un Lietuvas kopuzņēmums, kas izveidots, lai īstenotu "Rail Baltica" projektu - pirmo šādā mēroga infrastruktūras projektu Baltijā. "RB Rail" ir centrālais "Rail Baltica" projekta koordinators. Tā galvenie uzdevumi ir dzelzceļa projekta izstrāde, būvniecība un mārketinga aktivitāšu realizācija. "Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 mm) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā. Paredzēts, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem.