RTAB no tūristiem nav saņēmis sūdzības par Rīgas viesnīcām

Ilustratīvs foto/ Foto: Pixabay
RTAB no tūristiem nav saņēmis sūdzības par Rīgas viesnīcām

Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB) no tūristiem nav saņēmis izteiktas sūdzības par Rīgas viesnīcām, intervijā aģentūrai LETA sacīja Rīgas Tūrisma attīstības biroja (RTAB) vadītāja Vita Jermoloviča.

Viņa pastāstīja, ka Rīgā atver ne tikai jaunas viesnīcas, bet atjauno arī esošās. Daži komersanti atjauno pa vienai viesnīcas istabai vai stāvam, remonta laikā nemaz neslēdzot ciet viesnīcas, tomēr kopumā tūristi nesūdzas par attiecīgajiem pakalpojumiem. "Īpaši izteiktas sūdzības par to, ka Rīgā būtu nekvalitatīvas, netīras vai neatbilstošas cenai viesnīcas, neesam saņēmuši," sacīja Jermoloviča.

RTAB vadītāja pastāstīja, ka šā gada beigās Rīgā paredzēts atklāt "Kempinski" viesnīcu netālu no Latvijas Nacionālās operas un baleta, bet pagaidām grūti pateikt, vai tas notiks decembrī vai janvāra sākumā. Savukārt nākamgad Rīgā plānoti vairāki jauni projekti, tostarp divi lieli "Radisson" projekti, viens viesnīcu tīkla "Semarah" projekts un viens "Hilton" projekts. Top arī viens "Wellton" projekts.

RTAB nodibināts 2009.gada oktobra beigās. Tā dibinātāji ir Rīgas dome (70%), Latvijas nacionālā aviosabiedrība "airBaltic" (10%), Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (10%) un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija (10%). RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs. Birojs par savas darbības un radītā Rīgas zīmola vadmotīvu izvirzījis principu "Labi rīdziniekam - labi tūristam".