Uzzini, kas ir deju aerobika!

Publicitātes foto

Kad dienas ir kļuvušas garākas, cilvēkiem gribas vairāk kustēties, rūpēties par savu fizisko labsajūtu un būt pozitīvā noskaņojumā. To visu var panākt ar dejošanu, taču, ja dejai klāt pievieno arī citus fiziskās slodzes elementus – dance aerobics –, tad labums no šādas nodarbes ir vairākām muskuļu grupām un visam ķermenim kopumā.

Dance aerobics – solis uz veselīgāku ķermeni un pozitīvāku prātu
Lai gan dance aerobics (deju aerobika) sākotnēji izklausās kaut kas sarežģīts, patiesībā viss ir pavisam vienkārši, jo tā tiek apzīmēta vidējas intensitātes aerobās slodzes nodarbība ar deju elementiem. Deju aerobikai ir raksturīgs dinamisks sirds-asinsvadu un elpošanas sistēmu treniņš ar atbilstošu horeogrāfiju. Dance aerobika ir paredzēta vairāku personu grupai, jo kustēties "bariņā" ir aizraujošām, nekā to darīt vienatnē, piemēram, televizora priekšā. Sporta zālē tevi sagaida profesionāli horeogrāfi – treneri, kuri būs gatavi ne tikai parādīt, kā vingrinājums ir izpildāms, bet arī katram individuāli pamācīs, kā kustība ir veicama, pat ja sākotnēji tā ir šķitusi neizpildāma. Deju aerobika sniedz maksimālus labumus, jo horeogrāfiskās nodarbības tiek noslēgtas ar spēka vingrinājumiem ķermeņa problēmzonām.

Atrodi savu sporta deju zāli
Nav viegli orientēties interneta dzīlēs, kur ir neskaitāmi sporta klubu piedāvājumi, kas piedāvā ne tikai trenažieru pakalpojumus, bet arīdzan aerobikas nodarbības. Tāpēc ņem vērā citu novērtējumu un atsauksmes, lai saprastu, uz kuru sporta klubu doties. Piemēram, daudzi skatuves mākslinieki atzīstas, ka viņiem ir svarīgi, lai būtu daudzveidīgs nodarbību piedāvājums, atsaucīgi un atraktīvi treneri, kā arī draudzīga atmosfēra un sakārtota sporta zāles telpu vide. Šādas prioritātes saviem klientiem piedāvā sporta klubs Rīgā "Veselības Fabrika". Tieši tur treniņu laikā var pamanīt arī kādu Latvijā labi atpazīstamu personu, jo, pateicoties modernajai videi un lieliskajam apkalpošanas servisam, šo sporta zāli ir iecienījušas arī dažādas Latvijas slavenības.

Regulāri treniņi – lielisks rezultāts
Lai ķermeņa problēmzonas vairs nesagādātu liekas raizes, izvēloties izskatīgu apģērbu vai apmeklējot publisko peldētavu, pieliec vairāk spēka un pūliņu pie sava rakstura. Proti, ja esi pieteicies uz deju aerobikas nodarbībām kādā sporta klubā, tad seko līdzi tam, lai treniņi ir regulāri un tavai slodzei atbilstoši. Ja nodarbības sagādā prieku, tad uz treniņiem vari doties pat vairākas reizes nedēļā.

Paturi prātā, ka dejošana ir veids, kā varam izpaust savas emocijas caur ķermeni un tā kustībām. Būsim priecīgi šajā vasarā, dejosim paši un aicināsim savā kompānijā arī citus – lielus un mazus dejotgribētājus!