Banner 980x90

Būvvalde izsniegusi visu Skanstes tramvaja posmu būvatļaujas

Rīga, 7.dec., LETA. Rīgas pilsētas būvvalde izsniegusi būvatļaujas visiem pieciem Skanstes tramvaja projekta posmiem, aģentūrai LETA apliecināja Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Una Ahuna-Ozola.

Pirmais projekta posms paredz pārbūvēt jau esošās tramvaja līnijas posmu no Krišjāņa Barona ielas un Pērnavas ielas krustojuma līdz Miera ielai pa Pērnavas un Senču ielām.

Otrā kārta paredz veikt pārbūvi tramvaju līnijai no Miera ielas līdz Ganību dambim, ieskaitot Ganību dambja - Pulkveža Brieža ielas - Pētersalas ielas krustojumu, pa Zirņu, Skanstes un Sporta ielām.

Savukārt trešā kārta paredz pārbūvēt posmu no Ganību dambja līdz Ausekļa ielas lokam (neieskaitot) pa Pētersalas un Eksporta ielām.

Satiksmes departamenta pārstāve Beāta Dambīte aģentūrai LETA skaidroja, ka līdz ar būvatļaujas izsniegšanu projektētāji var sākt būvprojekta izstrādi, jo būvatļauja izvirza nosacījumus, pēc kuriem tas jādara.

Kā ziņots, projekta "Rīgas tramvaja infrastruktūras attīstība" būvprojektu par 2,05 miljoniem eiro izstrādā SIA "BRD projekts". Būvprojektēšanu paredzēts dalīt piecās kārtās - jaunizbūvējamais posms sadalīts divās kārtās, savukārt pārbūvējamais - trīs.

"BRD projekts" pārstāvis Jānis Bidzāns iepriekš aģentūrai LETA teica, ka jau pavasarī uzņēmums apņēmies izsludināt būvniecības iepirkumu pirmajiem diviem posmiem, kas paredz pieturvietu pielāgošanu zemās grīdas tramvajiem un kontaktīklu pārbūvi jau esošajās tramvaja līnijās pie Centrāltirgus un gar Vecrīgu.

Tas nozīmē, ka līdz tam brīdim projektētājiem jāpaspēj būvprojekts gan līdz galam izstrādāt, gan saskaņot.

Projekts paredz 3,6 kilometrus garas jaunas līnijas izbūvi pa maršrutu Pērnavas iela - Senču iela - Zirņu iela - Skanstes iela - Sporta iela, un vēl apmēram trīs kilometrus garas esošās 5. un 9.tramvaja maršrutu infrastruktūras rekonstrukciju līdz pilsētas centram.

Projekta kopējās izmaksas ir 97,40 miljoni eiro, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli. Eiropas Savienības Kohēzijas fonda finansējums ir 65,66 miljoni eiro, "Rīgas satiksmes" līdzfinansējums ir 27,40 miljoni eiro un citi publiskie līdzekļi snieguma rezerves priekšfinansēšanai esot 4,33 miljoni eiro.

Projekta "Rīgas tramvaja infrastruktūras attīstība" mērķis ir veicināt ilgtspējīgu sabiedriskā transporta izmantošanu Rīgā, sabiedriskā transporta tīklā iekļaujot mazāk savienotas pilsētas attīstības apkaimes.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)