Februārī teju visas populārākās Latvijas interneta vietnes piedzīvojušas auditorijas kritumu

Ilustratīvs foto/ Foto: Pixabay.com
Ilustratīvs foto/ Foto: Pixabay.com

Februārī teju visas populārākās Latvijas interneta vietnes piedzīvojušas auditorijas kritumu, kas skaidrojams ar to, ka februāris ir īsākais gada mēnesis kā arī to, ka tiek atjaunota pētījumā lietotā informācija par Latvijas iedzīvotāju skaitu, liecina starptautiskā interneta izpētes un konsultāciju uzņēmuma "Gemius" publicētais pārskats par februārī apmeklētākajām Latvijas interneta vietnēm no datoriem, mobilajiem telefoniem un planšetdatoriem.

Februārī kopumā apmeklētākā Latvijas interneta lapa bija "inbox.lv" ar 892 377 lietotājiem, kam seko "delfi.lv" ar 877 520 lietotājiem un "tvnet.lv/apollo.lv" ar 805 152 lietotājiem.

Pirmajā desmitniekā ierindojas arī "draugiem.lv", "kasjauns.lv", "skaties.lv", "salidzini.lv", "lsm.lv", "la.lv", bet pirmo desmitnieku ar 332 785 apmeklētāju noslēdz "focus.lv".

Starp desmit visvairāk apmeklētākajām vietnēm februārī lielāko auditorijas kāpumu piedzīvoja "focus.lv", kura auditorija auga par 122%. Pētījuma autori pieļauj, ka "focus.lv" straujo popularitātes kāpumu ietekmējis "nozagts.com" domēna izvietošana zem "focus.lv".

No pirmā desmitnieka lielāko kritumu piedzīvoja "salidzini.lv", kura auditorija saruka par 11%.

No datoriem apmeklētākā lapa februārī bija "inbox.lv" ar 782 379 apmeklētājiem, kam seko "delfi.lv" un "tvnet.lv/apollo.lv". No mobilajiem telefoniem visvairāk apmeklētā vietne bija "delfi.lv" - 448 871 lietotāju, kam seko "tvnet.lv/apollo.lv" un "inbox.lv". Līdzīgs izkārtojums ir arī planšetdatoru topā, kur vietne "delfi.lv" februārī bija pirmā ar 232 377 apmeklētājiem.

"Top 25" veidots, balstoties uz interneta lapu auditoriju vecumā no septiņiem līdz 74 gadiem, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datoru, mobilo telefonu un planšetdatoru. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas februārī piedalījās "gemiusAudience" pētījumā.

"gemiusAudience" pētījums tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes vai IP adreses.

Viss par: Latvijas ziņas