6. un 3.tramvajs kursēs līdz 45.vidusskolai

"Ir sākusies ieplānotā sliežu ceļu rekonstrukcija, jo attiecīgajā ceļa posmā sliežu ceļi ir nolietoti, kā arī kopējā infrastruktūra, ieskaitot elektroapgādi un pieturvietu platformas, ir novecojusi un neatbilst zemās grīdas tramvaja ekspluatācijas, kā arī satiksmes drošības prasībām. Remontdarbus ir plānots pabeigt 2013.gada vidū. Esam apsprieduši iespēju remontdarbus veikt pa posmiem vai organizēt pa vienu sliežu ceļu, taču secinājām, ka tādā scenārijā remonts ievilktos vismaz uz 3 gadiem," stāsta Rīgas satiksmes Maršrutu tīkla un pasažieru ieņēmumu attīstības daļas vadītājs Reinis Auziņš.
"Pēc attiecīgā sliežu ceļu posma rekonstrukcijas beigām Rīgas iedzīvotāji iegūs zemās grīdas tramvajam atbilstošu infrastruktūru, kas samazinās gan tramvaja radīto trokšņu, gan vibrāciju līmeni. Attiecīgajā ceļa posmā tiks paplašinātas pieturvietu platformas, nodrošinot drošu un ērtu pasažieru iekāpšanu/izkāpšanu, kā arī pieturvietas plānots labiekārtot ar nojumēm. Būtiska ir arī jaunas energoapgādes sistēmas izveide, kas būtu saskaņā ar zemās grīdas tramvaju tehniskajiem parametriem."
"Iepriekšējās pieturvietas atradīsies maksimāli tuvu esošajām tramvaja pieturu vietām. Vienīgi pietura Sporta akadēmija virzienā uz centru tiek likvidēta, jo šajā vietā fiziski nav iespējams izveidot autobusu pieturu. Savukārt Juglas virzienā 6T autobusa pietura būs turpat blakus esošajā Šmerļa ielas pieturā. Kā arī speciāli 6T maršrutam tiks izveidotas pieturvietas Meža skola paralēli esošajām tramvaja pieturvietām. Tāpat kā tramvajs, arī autobuss virzienā no Juglas uz centru atbilstīgajā posmā kursēs pa Ropažu ielu. Pieturvietas ir izveidotas tā, lai pēc iespējas mazāk traucētu jau pastāvošo satiksmi. Atzīmēšu, ka autovadītājiem jāpievērš uzmanība jaunajām apstāšanās un stāvēšanas aizlieguma zīmēm Ropažu ielā. Tās tiks izvietotas, lai stāvošās automašīnas netraucētu autobusu kustību. Savukārt virzienā no centra uz Juglu 6T autobuss kursēs pa Brīvības gatvi," laikrakstam "Neatkarīgā Rīta Avīze Latvijai" stāsta Reinis Auziņš.
"Rīgas Satiksme" Maršrutu tīkla un pasažieru ieņēmumu attīstības daļas vadītājslaikrakstam skaidro, ka 6T autobusa norēķinu sistēma domāta tāpat kā tramvajā – cilvēki, kuri biļetes iegādāsies pie tramvaja vai 6T autobusa vadītāja vai arī reģistrēs e-talonu pirmajā transportā, varēs turpināt braucienu tajā pašā virzienā pusotru stundu. Tas ir laika sprīdis, kurā aizbraukt no Juglas līdz centram vai Dolei, vai pretējā virzienā ar pārsēšanos var pagūt pat vislēnīgākais pasažieris. Tādējādi pasažieris par braucienu nepārmaksās. Savukārt tie, kuriem ir mēnešbiļetes bez braucienu skaita limita, e-talons jāvalidē gan vienā, gan otrā transporta līdzeklī. Tas nepieciešams pasažieru uzskaites vajadzībām.
Bez papildu samaksas nevar izmantot pa Brīvības gatvi citus kursējošos maršrutu autobusus. Ja e-talons ir validēts tramvajā, tad tikai autobusā 6T tas saglabā savu derīgumu. Viens no iemesliem tam ir sakārtota maršrutu slodze.
