Aldaris iegulda 150 000 eiro Zelta alus zīmola attīstībā
Alus darītava Aldaris ieguldījusi 150 000 eiro Zelta alus zīmola attīstībā, pilnveidojot alus garšu un atsvaidzinot zīmola vizuālo tēlu, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja uzņēmuma pārstāvis.
Tāpat turpmāk Zelta alus būs pieejams ne tikai 0,5l stikla pudelēs, bet arī pintes skārdeņu iepakojumā. "Zelta alus attīstības process bija ilgstošs, tika veikti vairāki apjomīgi pētījumi, lai precīzāk izprastu patērētāju vajadzības un gaidas. Pirms izšķīrāmies par pārmaiņām, pārliecinājāmies, vai alus cienītājiem jaunais iepakojums un garša patiks, un saņēmām augstu novērtējumu," saka Aldara valdes loceklis Uģis Mihņevičs.
Jāatzīmē, ka pinte ir viens no populārākajiem alus iepakojumiem daudzviet pasaulē, kas ļauj pircējam iegādāties iecienīto dzērienu par izdevīgāku cenu.
Jaunajam Zelta alum martā plānota arī plaša mārketinga atbalsta kampaņa, ar vērienīgu TV un interneta reklāmas kampaņu, kā arī dažādām tirdzniecības veicināšanas aktivitātēm.
"Mūsu mērķis ir palielināt Zelta zīmola tirgus daļu vidējās cenu kategorijas (mainstream) alus segmentā, atsvaidzinot zīmola tēlu, piedāvājot augstākas raudzes dizaina risinājumu un iepakojumu par izdevīgu cenu, kā arī realizējot atraktīvu mārketinga komunikācijas kampaņu," atzīst U.Mihņevičs.
Šobrīd Zelta alus aizņem aptuveni 15% no vidējās cenu kategorijas alus segmenta.
Aldara galvenais alus meistars Valdis Čunka, raksturojot jaunā Zelta alus garšu, saka, ka tā ir gaišā pilniesala alus šķirne ar patīkamu iesala, vieglu ziedu un īpašu apiņu aromātu. Patīkamo un vieglo garšu veido iesala saldenuma un apiņu rūgtuma līdzsvars. Uz sarakstu