Banner 980x90

Aptauja: 83% taksometru klientu izvēlas taksometru pēc cenas

Foto: Pilseta24.lv
Foto: Pilseta24.lv

Izvēloties taksometru, klientiem būtiska ir zemāka cena un taksometra ierašanās laiks, liecina taksometru aplikācijas "Taxi Pocket" novembrī veiktais pētījums par taksometru lietošanas paradumiem Rīgā.

Aptaujas dati liecina, ka rīdzinieki taksometru visbiežāk izsauc zvanot, savukārt 11% mēdz pasūtīt caur mobilo aplikāciju. Tikai 4% taksometru ķer uz ielas, kad ir stiprs reibums vai izlādējies telefons.

42% respondentu taksometru izmanto vismaz reizi mēnesī, no tiem par regulāriem klientiem var uzskatīt 17%, kas brauc ar taksometru katru nedēļu.

Svarīgākie kritēriji taksometra izvēlē ir cenu līmenis un taksometra ierašanās laiks - attiecīgi 83% un 64% respondentu. Vēlami, bet tomēr pakārtoti kritēriji ir pieredzējis vadītājs un jauna, tīra mašīna, savukārt "Wi-fi" interneta pieejamība auto neietekmē taksometra izvēli.

"Taxi Pocket" izpilddirektors Tadas Jurelevičius prognozē, ka izsaukšanas aplikāciju lietošana turpinās pieaugt, kā tas noticis ar mobilajām lietotnēm citās nozarēs. Atsaucoties uz pētījuma rezultātiem, no 1.decembra aplikācijas lietotājiem ieviesām iespēju izvēlēties arī taksometru kompāniju un tās cenu līmeni, kā arī auto modeli.

Aptauja tika veikta interneta vidē, un tajā piedalījās 413 respondentu vecumā no 16 līdz 60 gadiem, pārstāvot dažādas sociālās grupas.

"Taxi Pocket" lietotāji var izvēlēties taksometra pakalpojumus, balstoties uz izvēlēto tarifu, taksometru kompāniju un pasūtījuma laiku.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)