Automazgātavu "Wash & Drive" izveidē Rīgā un Jelgavā investē vairāk nekā miljonu eiro

Publicitātes foto
Automazgātavu "Wash & Drive" izveidē Rīgā un Jelgavā investē vairāk nekā miljonu eiro

Investējot vairāk nekā vienu miljonu eiro, Jelgavā un Rīgā sākta pašapkalpošanās automazgātavu "Wash & Drive" būvniecība, informēja uzņēmuma SIA "Wash and Drive" valdes loceklis Augusts Iesalnieks.

Automazgātava Jelgavā atradīsies Māras ielā 1C, bet Rīgā - Grenču ielā 3. Jelgavā automazgātavu atvērs oktobrī, Rīgā - novembrī. Automazgātavas spēs apkalpot līdz pat 1000 automašīnu diennaktī, piebilda Iesalnieks.

Jelgavas automazgātavā būs četras atvērta tipa mazgāšanas kabīnes vieglajiem automobiļiem, bet Rīgā - sešas. Papildus augstspiediena mazgāšanas rīkam būs pieejama arī putu birste un putekļsūcējs. Rīgas automazgātavā tiks piedāvāta jauna riepu disku mazgāšanas programma. Automazgātavās atradīsies arī naudas maiņas aparāts, naudaszīmju apmaiņai pret monētām.

Pārskatāmā nākotnē jaunas automazgātavas plānots būvēt arī Daugavpilī, Rīgā un Ventspilī, stāstīja Iesalnieks. Domājot par straujāku attīstību, "Wash & Drive" vadība meklē iespējas iegādāties apbūvējamus zemesgabalus, kuru platība būtu no 400 līdz 2000 kvadrātmetru. Priekšroka ir tiem zemesgabaliem, kuri atrodas stratēģiski svarīgās vietās - pie degvielas uzpildes stacijām, lielveikaliem, ātrās ēdināšanas iestādēm, dzīvojamiem rajoniem.

Kā ziņots, kopumā divu līdz trīs gadu laikā SIA "Wash & Drive" visā Latvijā plāno izveidot vairāk nekā 40 automazgātavas, investējot tajās aptuveni 12 miljonus eiro. Uzņēmuma vadība prognozē, ka nākotnē "Wash & Drive" tīkls diennaktī spēs apkalpot līdz pat 20 000 automašīnu visā Latvijā. "Wash & Drive" automazgātavas ir atvērtas 24 stundas un strādā bez brīvdienām.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, SIA "Wash and Drive" dibināta 2015.gada septembrī. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10 000 eiro. SIA "Wash and Drive" vienādi uz pusēm pieder AS "Dotcom Enterprises" (50%) un SIA "BTCG", kuras īpašnieki ir Iesalnieks (85%) un Sergejs Leibus (15%)