"Balta" paplašina pārdošanas tīklu
Lai kļūtu pieejamāka saviem klientiem, Latvijā lielākā apdrošināšanas sabiedrība BALTA (RSA Grupa) paplašina savu pārdošanas tīklu, reizē ieviešot tajā arī jaunu konceptu, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja "P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības" pārstāve Inga Bite.Šodien, 26.septembrī Rīgā, tirdzniecības centrā "Origo" darbu sāk jauns klientu apkalpošanas centrs, kam sekos arī tālāka BALTA paplašināšanās visā Latvijā.
"Nesen BALTA aizsāka pozitīvas pārmaiņas, atklājot savu pirmo jaunā koncepta filiāli. Neskatoties uz to, ka daudzi uzņēmēji no reģioniem dodas prom, mēs turam doto solījumu klientiem, aktīvi strādājot un pat paplašinot filiāļu tīklu. Savukārt sākt paplašināšanos Rīgā ar tirdzniecības centru "Origo" ir stratēģiski izdevīgs lēmums, kam sekos arī drīza filiāles atklāšana Maskavas namā Rīgā, Marijas ielā 7, kā arī klientu apkalpošanas centra atvēršana Sarkandaugavā," norāda BALTA privātpersonu segmenta pārdošanas direktors un valdes loceklis Uģis Vorons.
Kā ziņots iepriekš, jaunā koncepta ieviešanu BALTA uzsāka šī gada augustā, Kuldīgā atklājot pirmo filiāli un iedvesmojoties no mātes kompānijas "RSA Group" veiksmīgās pieredzes. Ieviešot jauno konceptu, esošajās filiālēs tiek ne tikai renovētas telpas un uzlabots to vizuālais izskats, bet tiek stratēģiski izvērtētas visu pārdošanas punktu atrašanās vietas un meklētas jaunas iespējas, lai BALTA pakalpojumi klientiem būtu vieglāk pieejami. Tuvāko trīs gadu laikā BALTA plāno vienoto konceptu iedzīvināt visā Latvijā un prognozē projektu pabeigt 2016.gada janvārī. Uz sarakstu