"Brain Games" šogad plāno par 20% apgrozījuma pieaugumu

Galda spēļu uzņēmums "Brain Games" šogad plāno 20% apgrozījuma pieaugumu salīdzinājumā ar gadu iepriekš, aģentūrai LETA pastāstīja "Brain Games" izpilddirektors Raivis Kalniņš.

Rīga, 21.aug., LETA. Galda spēļu uzņēmums "Brain Games" šogad plāno 20% apgrozījuma pieaugumu salīdzinājumā ar gadu iepriekš, aģentūrai LETA pastāstīja "Brain Games" izpilddirektors Raivis Kalniņš. Viņš piebilda, ka uzņēmuma ilgtermiņa vīzija ir saglabāt apgrozījuma izaugsmi ik gadu. Tāpat šogad uzņēmums ir izvirzījis mērķi kāpināt arī peļņu. Pēc viņa sacītā, plāni augt ir reāli. Pieprasījums pēc galda spēlēm aug un Baltijas valstu tirgū, kur produkciju realizē "Brain Games", vēl pastāv izaugsmes iespējas. "Cilvēki, patiesībā, vēl ļoti maz pazīst galda spēles, tāpēc mūsu darbs ir iepazīstināt viņus ar tām," sacīja Kalniņš, piebilstot, ka lielākoties iedzīvotāji vaicāti nosaukt sev zināmās galda spēles, spēj minēt tikai apmēram kādas desmit, lai gan galda spēļu ir nesalīdzināmi vairāk. Kalniņš arī atzīmēja, ka patlaban "Brain Games" pieder kopumā 12 veikali Latvijā. Konkrētas ieceres atvērt jaunus veikalus šogad Latvijā nav, taču ir plāni attīstīt un pilnveidot esošo mazumtirdzniecības tīklu, kā arī "Brain Games" un "Galvosukiu Pasaulis" internetveikalu darbību, padarot tos plašāk pazīstamus, pieejamākus un ērtākus pircējiem. Tāpat šogad plānoti ieguldījumi mārketingā. "Brain Games" izpilddirektors piebilda, ka "Brain Games" ik gadu Baltijas tirgū izdod 10-15 speciāli Lietuvai, Latvijai un Igaunijai pielāgotas spēles, un arī šogad "Brain Games" sortimentu plānots papildināt ar vismaz desmit jaunām spēlēm. Vaicāts, kādas spēles ir pieprasītās, Kalniņš minēja, ka aug pieprasījums pēc tirgū jau esošu spēļu paplašinātajām versijām, piemēram, spēles "Sabotieri" turpmākajām daļām. Tāpat aug pieprasījums pēc "escape room" jeb izlaušanās spēļu galda versijām. Vienlaikus Kalniņš pastāstīja, ka cilvēki vislabprātāk pērk vienkāršas, ātri apgūstamas un jautras spēles. LETA jau ziņoja, ka Brain Games" šogad augustā ir iegādājies lietuviešu galda spēļu, pužļu un rotaļlietu mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības uzņēmumu "New Media Publishing" un tādējādi savam Baltijas biznesa portfelim provizoriski pievieno 1,3 miljonu eiro apgrozījumu, kas saskaņā ar kompānijas pārstāvju pausto ļaus "Brain Games" kļūt par plašāko galda spēļu veikalu ķēdi Baltijā. "New Media Publishing" iegāde ievērojami paplašinās "Brain Games" vairumtirdzniecības sortimentu un tirdzniecības vietu skaitu. "Brain Games" dibināta 2004.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 71 120 eiro. "Brain Games" pilnībā pieder Egilam Grasmanim, liecina "Firmas.lv" informācija. Kompānija 2018.gadā strādāja ar 1,561 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 10,5% vairāk nekā iepriekš un 88 611 eiro peļņu, kas bija par 38,4% mazāk nekā gadu iepriekš. "Brain Games" grupā ietilpst "Brain Games" (nodarbojas ar spēļu, pužļu un galvas mežģu pielāgošanu un izplatīšanu Baltijas tirgum), "Brain Games Publishing" (galda spēļu izdošana un jaunu galda spēļu izstrādāšana), kā arī "Brain Games" OU (Igaunija), "Brain Games USA" LLC (ASV) un tagad arī "New Media Publishing" (Lietuva).