Čukčukovs: uzņēmējdarbības vide Baltijas valstīs ir līdzīga
Uzņēmējdarbības vide ir līdzīga visās trijās Baltijas valstīs, uzskata "Coca-Cola Hellenic" ģenerāldirektors Baltijā Konstantīns Čukčukovs."No mūsu biznesa saktu punkta raugoties, varu apgalvot, ka starp visām trim Baltijas valstīm nav būtisku atšķirību, kas runātu kādai valstij ļoti par labu vai ļoti par sliktu," intervijā laikrakstam "Diena" saka Čukčukovs.
Viņaprāt, Baltijas reģiona nākotnes perspektīva izskatās pozitīva. "Atšķirībā no citām Eiropas valstīm, kuras pārdzīvo nozīmīgas ekonomiskas grūtības vai pat stagnāciju, Baltijas reģions ir dinamisks un strauji augošs," uzsver uzņēmējs.
Čukčukovs apliecina, ka iecere būvēt "Coca-Cola" ražotni Latvijā, Ropažos, kur iegādāta zeme, joprojām ir atlikta, lai redzētu, kā Baltijas valstu ekonomika attīstīsies nākotnē. Arī konkrētu termiņu, kad varētu atsākties darbs pie ražotnes projekta Latvijā, pašlaik nav iespējams pateikt.
Savukārt par labu ražotnei Lietuvā lēmums pieņemts, jo tās tirgus ir lielākais Baltijas valstīs, skaidro Čukčukovs.
"Coca-Cola" Ropažos, Silakrogā, iegādājās zemi - 41 000 kvadrātmetru apbūves laukumu jaunas rūpnīcas būvniecībai, kā arī ar vietējo pašvaldību saskaņoja projekta skices. Tomēr darbi pie projekta tā arī nav sākti.
Līgums par zemesgabala iegādi "Coca Cola" ražotnes būvniecībai Ropažu novadā tika parakstīts 2009.gada 17.decembrī.
"Coca-Cola" 2010.gadā apturēja ražošanu Igaunijā un pārvietoja ražošanas operācijas uz Lietuvu.
"Coca-Cola" Latvijas tirgū ir pārstāvēta ar vairākiem zīmoliem - "Coca-Cola", "Coca-Cola Light", "Fanta", "Sprite", "BonAqua", "Schweppes", "Pilskalna kvass" un "Pilskalna limonāde", sporta dzēriens "Powerade", enerģijas dzēriens "Burn", "Nestea" ledus tēja, "Cappy" sulas un "Cappy Ice Fruit" sulu dzērieni.
SIA "Coca-Cola HBC Latvia" 2012.gadā sasniegusi 26,88 miljonu eiro apgrozījumu un strādājusi ar 714 788 eiro peļņu, liecina "Firmas.lv" informācija. Uz sarakstu