"Ecolines" pārvadāto pasažieru skaits pieaudzis par 10%
Pasažieru pārvadātājs "Ecolines" šā gada pirmajā pusgadā pārvadājis par 10% vairāk pasažieru nekā attiecīgajā laika posmā pērn un kāpinājis apgrozījumu par 2%, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja "Ecolines" pārstāvis."Ecolines" vadītājs Andris Podgornijs skaidro, ka pasažieru skaita pieaugums vērojams teju visos virzienos, kas liecina, ka cilvēki vairāk ceļo un arī labprāt izvēlas autobusu. Novērojama tendence, ka arvien vairāk cilvēku dažādo savu ceļu līdz galamērķim, piemēram, atpūtas nolūkā un ar nolūku nokļūt galamērķī dodas uz citām valstīm un atlikušo ceļa posmu mēro ar lidmašīnu.
Pasažieru plūsma starp Baltijas valstīm pieaugusi par 5%, Vācijas virzienā par 11%, savukārt Čehijas virzienā vērojams vairāk nekā 30% pieprasījuma pieaugums, kura apmierināšanai "Ecolines" ieviesis intensīvāku kustības grafiku uz Prāgu. Turpretī Ukrainas virzienā pasažieru skaits samazinājis par 35%.
"Neskatoties uz saspīlējumu Austrumeiropā, kur vēsturiski atrodas liela daļa mūsu galamērķu, no kuriem atsevišķus, piemēram, uz Doņecku, nācies slēgt, esam spējuši saglabāt pozitīvu pārvadājumu tendenci un, ņemot vērā ievērojamos uzlabojumus klientu servisā, prognozējam, ka tāda tā saglabāsies," norāda Podgornijs.
Pirmajā pusgadā "Ecolines" investīciju apjomu palielinājis vairāk nekā trīs reizes - uzņēmums iegādājies mūsdienīgus autobusus starptautiskajiem pārvadājumiem. Tāpat uzņēmums esot šajā gadā sācis ieviest jaunu kvalitātes kategoriju "Komfort+", kas ietver garantētu servisa līmeni un klientu apkalpošanas standartu kopumu un atbilst labākajai praksei starptautiskajos autobusu pārvadājumos. Uz sarakstu