"Food Union" saldējuma ražošanā nodarbina par 25% vairāk cilvēku
Piena pārstrādes uzņēmums "Food Union" (apvienotais AS "Rīgas piena kombināts" un AS "Valmieras piens" uzņēmuma nosaukums) šogad plāno saražot 5400 tonnas saldējuma, kas ir par 50% vairāk, nekā pērn un, lai to spētu nodrošināt, saldējuma ražošanā tiek nodarbināti 180 darbinieki, kas ir par 25% vairāk nekā 2012.gadā, pilsētas informācijas portālam Riga24.lv pavēstīja "Food Union" sabiedrisko attiecību pārstāve Linda Ļisicina.Pērn saldējuma ražotnē, saldējuma gatavās produkcijas noliktavā un ekspedīcijas grupā tika nodarbināti 140 darbinieki.
2013.gada aprīlī, kas ir pirmais šī gada vasaras sezonas mēnesis, uzņēmums pārdeva 425 tonnas saldējuma, kas ir par 99% vairāk nekā pērn aprīlī, kad "Food Union" pārdeva 213 tonnas saldējuma.
"Saldējuma ražošana šogad ir "Food Union" prioritārais segments. Esam pastiprināti domājuši gan par jaunu saldējuma zīmolu izveidi, gan jau esošo saldējumu veidu pilnveidošanu, kā arī īpašu uzmanību pievērsuši Latvijas saldējuma ražošanas tradīciju saglabāšanai. Pērn vairāk nekā 12 miljonus eiro ieguldījām modernās saldējuma ražošanas tehnoloģijās, savukārt šī gada galvenais mērķis ir iekarot stabilas tirgus pozīcijas Baltijā un Krievijā ar inovatīvu un pilnībā dabīgu saldējumu, kas ražots no Latvijā iegūta piena un krējuma," stāsta "Food Union" saldējuma kategorijas attīstības direktors Dmitrijs Dokins.
"Food Union" šogad ir ieguldījis 900 tūkstošus latu (1,3 miljonus eiro) saldējuma produktu uzlabošanā un virzīšanā vietējā un ārvalstu tirgos. Investīciju mērķis ir audzēt ražošanas apjomus un eksportu, lai izvirzītu Latviju līdera pozīcijā Baltijā un Krievijā dabīga saldējuma ražošanā. Šajā sezonā īpašas pārmaiņas piedzīvojis saldējuma zīmols "Pols", pilnveidoti "Tio", "Ekselence" un "Nu Fruit", kā arī radīts īpaši bērniem domāts saldējums "Banana Stick".
Uzņēmuma pārstāve informē, ka 31% no plānotā ražošanas apjoma tiks eksportēts uz Krieviju, Azerbaidžānu, Lietuvu, Igauniju, Vāciju un Izraēlu, kas ir gandrīz trīs reizes vairāk nekā pērn, kad "Food Union" eksportēja 11% no saražotā saldējuma. Galvenais eksporta tirgus 2013.gadā būs Krievija, kur "Food Union" saldējums ir pieejams jau 23 apgabalos un vairāk nekā 200 000 tirdzniecības vietās.
"Food Union "šobrīd kopumā ir vairāk nekā 800 darbinieki, uzņēmuma apgrozījums pārsniedz 100 miljonus eiro gadā. Uzņēmuma ražotnes iepērk pienu no vairāk nekā 400 Latvijas zemnieku saimniecībām un piena ražotājiem. Uz sarakstu