Banner 980x90

Kā komunikāciju uzņēmumā padarīt efektīvāku?

Mūsdienu digitālajā laikmetā, pateicoties tehnoloģiju attīstībai, komunikācija ir operatīvāka un pieejamāka. Arvien biežāk uzņēmumi izvēlas atvērt filiāles dažādās valstīs, darbinieki kļūst mobili, strādā arī ārpus biroja vai uzņēmumiem svarīgi risinājumi tiek pieņemti komandās, kad dalībnieki neatrodas vienā telpā, kā rezultātā aktualizējusies vajadzība pēc tele un videokonferencēm. Kā mūsdienu steidzīgajā laikā padarīt biznesa komunikācijas sistēmu maksimāli efektīvu un celt komandas darba produktivitāti? Investīcija, kas uzņēmumam palīdzēs augt līdz ar moderno tehnoloģiju attīstību, būs aplikācija "Alcatel-Lucent Open Touch".

Viss vajadzīgais operatīvai konferencei
Ja nepieciešams sasaukt steidzamu sapulci, kad uzņēmuma vadošais speciālists atrodas ārpus biroja, komandējumā vai rodas vajadzība pārspriest attīstībai nozīmīgas tēmas atvaļinājuma mēnešos, šādos gadījumos aplikācija "OpenTouch" piedāvā risinājumu, būs iespēja komunicēt konferences zvana ietvaros, kā arī organizēt vebinārus.

Saziņas rīku komplektēšanas iespējas
Aplikācija "OpenTouch" nodrošina komunikācijas kanālu apvienošanu. Tas nozīmē – katram darbiniekam būs iespēja izmantot saziņas rīkus atkarībā no tā, kas ietilpst veicamā darba uzdevumos un kuri rīki pašam darbiniekam konkrētajā brīdī ir visparocīgākie – analogais vai viedtālrunis, portatīvais vai planšetdators. Sistēma ļauj ierīces viegli sinhronizēt, piemēram, esot ceļā no biroja uz mājām, sistēmai var pieslēgties ar viedtālruņa palīdzību. "OpenTouch" viena uzņēmuma ietvaros spēj apkalpot līdz 3000 darbinieku.

Katram uzņēmumam savs info centrs
Aktuālā informācija līdz uzņēmumam nonāk caur dažādiem kanāliem – telefona zvana, e-pasta veidā, caur mājaslapu u.c. Lai darba dunā neaizmirstu atbildēt uz svarīgo, aplikācija "OpenTouch" piedāvā platformu, kurā varēs vienkopus apskatīt ienākošos/izejošos zvanus, kā arī organizēt e-pasta saraksti un uzlikt laika intervālu atbildēm. Tendence rāda, ka uzņēmumi, sniedzot operatīvu atbildi, var divkāršot savu darījumu skaitu. Tāpēc, segmentējot savus darbiniekus pēc kompetences komunikācijā ar klientiem, "OpenTouch" uzrādīs, kurš no speciālistiem konkrētajā mirklī ir gatavs atbildēt uz klientu jautājumiem, šādi ietaupot laiku gan klientam, gan uzņēmuma speciālistiem.

Starptautisko sakaru uzņēmuma "Alcatel-Lucent" izstrādātā aplikācija "OpenTouch" ir apvienoto komunikāciju (UC) platforma, ko var uzstādīt katra uzņēmuma IT sistēmā vai nomātā vietā datu centrā. Tā darbosies arī kopā ar citām, piemēram, "Microsoft Lync" aplikācijām. "OpenTouch" ir modulējama pēc klienta prasībām, konfigurējot lietotāju skaitu, pārslēgšanās un savienošanas iespējas, un ir izmaksu ziņā optimizēts risinājums. Sazinieties ar "Adventus Solutions" ekspertiem, kuri uzstāda "OpenTouch" risinājumus Baltijā. "OpenTouch" ir investīcija, kas atmaksājas!


Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)