"Ķirsona Mājas" pieprasījums pārsniedz plānoto par 25%
Jauns veikals un bistro "Ķirsons Māja", kas uzsāka tirdzniecību 23.jūlijā, mēneša laikā ir pieprasītāks, nekā sākotnēji plānots, to apmeklējuši gandrīz 40 000 klientu, pilsētas informācijas portālam Pilseta24.lv pavēstīja AS LIDO pārstāve Nora Grase.Sākuma periodā iecienītāks bijis bistro, bet arī veikala pieprasījums pamazām aug. Klienti novērtē cittautu garšas - wok ēdienus, salātus un kulināriju. Burgeru koncepts vēl tiek izstrādāts un to cer atklāt pircējiem oktobrī.
2013.gada 17.jūlijā Purvciemā, Stirnu ielā 32, tika atklāts jauns uzņēmēja G.Ķirsona ēdināšanas koncepts "Ķirsons Māja" - veikals un bistro ar mērķi piedāvāt jaunus, katru dienu tikai svaigus, augstas kvalitātes gaļas un kulinārijas produktus veikalā un ēdienkarti ar starptautisku pieskaņu bistro. Tika komunicēts arī par burgeru līnijas izveides plānu.
"Ķirsons Māja" uzsāka tirdzniecību 23.jūlijā un pirmā mēneša rezultāti pārsniedz plānoto, jo klientu skaits pirmā mēneša laikā sasniedz gandrīz 40 000, kas ir par 25 % vairāk nekā gaidīts. "Ķirsons Māja" ir parādījušies jau arī savi pastāvīgie klienti.
"Domājām, ka sāksim pakāpeniski, bet interese izrādījās daudz lielāka, pat pamainījām sākotnēji plānotos darba laikus. Taču šis ir tikai pats sākums un rādītāji noteikti nav objektīvi. Turklāt šī mēneša laikā arī neesam stāvējuši uz vietas- ik pa brīdim mainām sortimentu, produktus, izkārtojumu, skatāmies un analizējam, kas patīk klientiem, strādājam pie kvalitātes," stāsta "Ķirsons Māja" īpašnieks Gunārs Ķirsons. "Bet objektīvu finanšu analīzi varēsim veikt pēc sešu mēnešu darba, kad būs nostabilizējies sortiments, klienti u.tml."
Ņemot vērā, ka īpašnieka līdzšinējais pamata bizness bija un ir ātrā ēdināšana jeb bistro, arī "Ķirsons Māja" pieprasītāks ir tieši bistro apakšstāvā. Veikalā cilvēki vēlas pamēģināt produkciju un saprast, vai šis būs tas veikals, kurā viņi iegriezīsies biežāk. Bistro klienti iecienījuši tieši jaunās garšas, kas līdz šim LIDO nebija raksturīgas - dažādu veidu WOK ēdieni un svaigie salāti, savukārt veikalā cilvēki pērk kulināriju un vēlas izmēģināt dažādus produktus, piemēram, no jaunās gaļas līnijas pilnīgi bez E vielām.
"Cilvēki nepārtraukti interesējas, kad uzsāksim burgeru tirdzniecību, ko solījām jau augusta beigās un jāsaka, ka diemžēl vēl nedaudz jāuzgaida. Alkatīgs biznesmenis noteikti ātrāk palaistu burgerus dēļ apgrozījuma, bet man svarīgāka ir kvalitāte. Analizējam un skatāmies praksi ārzemēs, lai nepieļautu kļūdas, meklējam arī balansu starp veselīgo un garšīgo. Un papildus izlēmām, ka mums nebūs tikai burgeri, bet ātro uzkodu zona, kurā, piemēram, strādājam arī pie veselīgiem sulu maisījumiem,", komentē Ķirsons. "Ļoti ceram, ka mums izdosies ātro uzkodu zonu "Ķirsons Māja" veikalā atvērt oktobra laikā." Uz sarakstu