Konkursā par "Live Rīga" portāla satura izstrādi pieteikušies divi pretendenti
Rīgas Tūrisma attīstības biroja (RTAB) izsludinātajā iepirkumā par interneta portāla "www.liveriga.com" satura izstrādi, atjaunošanu un tulkošanas pakalpojumiem pieteikušies divi pretendenti, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja biroja direktors Gastons Neimanis.
Neimanis pastāstīja, ka saņemti divu pretendentu pieteikumi, kuri tiks vērtēti atbilstoši nolikuma noteiktajiem kritērijiem.Pretendentu nosaukumi un konkursa rezultāti būšot zināmi tuvāko divu nedēļu laikā, konkrēts rezultātu paziņošanas datums patlaban vēl neesot zināms.
Iepirkuma kopējais apjoms nepārsniedz 66 000 latu, neskaitot pievienotās vērtības nodokli.
No pretendentiem tiek sagaidīti piedāvājumi portāla satura izstrādei latviešu vai krievu, angļu un vācu valodā, tā regulāra atjaunošana, kā arī tulkošanas un korektūras pakalpojumi šī interneta portāla vajadzībām.
Tie ietver dokumentu un tekstu tulkošanu no latviešu valodas uz angļu, vācu un krievu valodu un tulkošanu no angļu, vācu un krievu valodas uz latviešu valodu, kā arī attiecīgu tulkojumu korektūru. Tāpat no pretendentiem tiek sagaidīta datu un tekstu ievadīšana portālā, automātiski importēto datu un teksta formatēšana un publicēšana, kā arī vizuālā satura nodrošināšana.
Satura izstrādes un atjaunošanas pakalpojumus nepieciešams sniegt no 2010.gada 15.septembra līdz 2011.gada 31.decembrim, savukārt tulkošanas un korektūras pakalpojumus - 2011.gadā visa gada garumā.
Rīgas tūrisma attīstības birojs dibināts 2009.gada oktobrī. Tā dibinātāji ir Rīgas dome, Latvijas nacionālā lidsabiedrība AS "Air Baltic Corporation" ("airBaltic"), Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija. RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.
RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem dibinātājiem aviosabiedrībai "airBaltic", Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijai un Latvijas Tūrisma aģentu asociācijai - katram 10%. Birojs kā savas darbības un "Live Rīga" zīmola vadmotīvu izvirzījis principu "Labi rīdziniekam - labi tūristam." Uz sarakstu