Banner 980x90

"Lattelecom" vadība apkalpo klientus klātienē

Akcentējot servisa nozīmi, šonedēļ Lattelecom valde paralēli saviem tiešajiem pienākumiem pievēršas klientu apkalpošanai. Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis tiksies ar mazo un vidējo uzņēmumu segmenta klientiem, komercdirektore Kerli Gabriloviča dienu darbojās Lattelecom Zvanu centrā, sniedzot konsultācijas telefoniski, savukārt finanšu direktors Gints Bukovskis apkalpoja klientus Lattelecom veikalā t/c Alfa.

"Ik pa laikam svarīgi "piemērīt savu darbinieku kurpes", lai labāk izprastu viņu ikdienu, rūpes un vajadzības. Otrs neatsverams ieguvums – tieša saziņa ar klientiem, kas uzņēmuma apkalpojošās sfēras darbiniekiem ir ikdiena, bet vadītājiem – ekskluzīva iespēja. Tā dod impulsu un jaunas vēsmas servisa kvalitātes uzlabošanā," saka K. Gabriloviča. "Arī no klienta viedokļa šī ir  laba iespēja – kanāls, kā sazināties ar uzņēmuma vadību. Pēc pavisam nesen veiktās aptaujas secinājām, ka pusei Latvijas iedzīvotāju ir bijusi vēlme sazināties ar kāda uzņēmuma vadību. Tas ir labs pamudinājums vadītājiem biežāk iegriezties uzņēmuma veikalos vai apkalpošanas centros un pašiem ik pa laikam piedalīties ikdienas servisa nodrošināšanā. Tā mēs padarām vienkāršāku iespēju arī klientiem uzrunāt mūs."

Aptaujas dati* liecina, ka iespēju sazināties ar sev iepriekš personīgi nepazīstamu uzņēmuma vadītāju ir izmantojuši 1/3 Latvijas iedzīvotāju. Katram 10. respondentam bijusi šāda vēlme, taču viņš to nav īstenojis. Tikai 3% atzīst, ka vēlme sazināties noslēgusies neveiksmīgi un uzrunāt vadītāju nav izdevies. 

Biežākā motivācija sazināties ar uzņēmuma vadību ir bijusi vēlme uzdot profesionālas dabas jautājumu (56%), vēlme uzsākt sadarbību (38%), izteikt sūdzību (24%), pārdot produktu vai pakalpojumu (15%) un izteikt atzinību (15%). Interesanti, ka sievietes salīdzinoši biežāk vēlas satikt vadītāju, lai izteiktu atzinību, savukārt vīrieši – lai sūdzētos par pakalpojuma kvalitāti. Jaunieši (15 – 24 gadus vecie) izteikti biežāk vēlējušies uzdot profesionālas dabas jautājumus vai izteikt atzinību.

Saziņā visbiežāk izmantotie vai plānotie komunikācijas kanāli ir tālrunis (64%), e-pasts (54%), ievērojami retāk (32%) centušies tikties klātienē, uzrunāt sociālajos tīklos (13%) vai kādā publiskā pasākumā (15%). Vīrieši izteikti biežāk priekšroku devuši saziņai tiekoties klātienē (42% vīriešu, 23% sieviešu).

G. Bukovskis darbojās t/c Alfa veikalā 24. martā no plkst. 13.30 – 20.00, K. Gabriloviča apkalpoja klientus Zvanu centrā 26. martā no plkst. 10.00 – 16.00, J. Gulbis ar mazo un vidējo uzņēmumu segmenta klientiem tiksies 27. martā.

Pētījums veikts sadarbībā ar PHD Snapshot 2015. gada martā, internetā aptaujājot 721 respondentu vecumā no 15 līdz 74 gadiem.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)