Banner 980x90

"Latvijas Pasts" 2014.gadā modernizēs vēl desmit nodaļas

"Latvijas Pasts" ir atvēris pirmo modernas funkcionālās un dizaina koncepcijas pasta nodaļu, kas nodrošina ērtāku pakalpojumu saņemšanu klientiem un uzlabotus darba apstākļus darbiniekiem, kā arī plāno modernizēt vēl desmit nodaļas, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja "Latvijas Pasta" pārstāvis.

Jaunā nodaļa atvērta Rīgā, Valsts ieņēmumu dienesta tikko atklātajā kompleksā, un būs kopumā jau 43.pasta nodaļa galvaspilsētā, kā arī 621.pasta pakalpojumu sniegšanas vieta visas valsts mērogā. Kopumā šogad Latvijas Pasts atbilstoši jaunajai koncepcijai plāno pārveidot 10 pasta nodaļas gan Rīgā, gan reģionos - jau jūlijā paredzēts atklāt modernizēto pasta nodaļu Rēzeknē.

"Latvijas Pasta" izstrādātais modernas pasta nodaļas modelis balstās uz vairākiem klientu ērtības nodrošinošiem principiem: mūsdienīga vide, pārskatāms pakalpojumu un preču izvietojums, aktuālākajām apkalpošanas prasībām atbilstoša klientu plūsmas vadības sistēma un tieši konkrētajā pasta nodaļā pieprasīto preču pieejamība.

Tas nozīmē, ka atbilstoši klientu paradumu izpētes rezultātiem preču piedāvājums nodaļās atšķirsies - Rīgā un citu Latvijas lielāko pilsētu nodaļās tas pamatā ir un būs vērsts uz pasta pakalpojumu nodrošināšanu, savukārt lauku reģionu pasta nodaļās veidojas, ņemot vērā konkrētās teritorijas iedzīvotāju pieprasījumu, ko ietekmē arī sezonālas tendences.

Klientu kustību jaunajā nodaļā regulē moderna Qminder sistēmas rindu mašīna, kas ļauj kārtas numuru paņemt, izmantojot arī viedtālrunī vai planšetdatorā nolādētu mobilo aplikāciju un tādējādi jau iepriekš uzzinot, kāds varētu būt aptuvenais gaidīšanas laiks, kādā ātrumā virzās rinda un tālrunī saņemot informāciju brīdī, kad pienākusi rinda klientiem divus numurus iepriekš.

Patlaban šāda klientu plūsmas regulēšanas sistēma darbojas divās Latvijas Pasta nodaļās - Rīgā, VID kompleksa jaunajā nodaļā, un Valmieras 4.pasta nodaļā, bet līdz 2014.gada beigām to plānots ieviest vēl sešās nodaļās, ilgtermiņā plānojot tās attīstību lielākajās pasta nodaļās visā valstī.

Talejas ielas jaunatklātajā pasta nodaļā ir nodrošināta arī piekļuve cilvēkiem ar kustību traucējumiem un vecākiem ar bērnu ratiņiem.

2013.gada 1.janvāra saskaņā ar Pasta likuma nosacījumiem Latvijas Pasts sniedz pakalpojumus pilnībā brīva pasta tirgus apstākļos, pagājušajā gadā sasniedzot 58 miljonu eiro neto apgrozījumu un 4,5 miljonu eiro peļņu.

Par VAS Latvijas Pasts:

"Latvijas Pasts" nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku.

Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)