AS "Lauma Lingerie" turpina stiprināt savas pozīcijas
Veļas ražotājas AS "Lauma Lingerie" apgrozījums 2013.gadā sasniedza 10,24 miljonus eiro, kas ir par 25,6% vairāk nekā 2012.gadā, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja uzņēmums.2012.gadā "Lauma Lingerie" apgrozījums bija 8,16 miljoni eiro.
Apgrozījuma pieaugums bija vērojams visos galvenajos zīmola noieta tirgos. Tādējādi "Lauma Lingerie" kopējā peļņa 2013.gadā bija 997 369 eiro, kas vairākas reizes pārsniedz iepriekšējā gada rezultātu, kad veļas ražotāja peļņa bija 264 227 eiro.
"Lauma Lingerie" 2013.gadā veiksmīgi atvēra 11 jaunus franšīzes veikalus visā pasaulē, tajā skaitā divus no tiem Latvijā, divus Igaunijā, divus Saūda Arābijā, četrus Baltkrievijā un vienu Ukrainā.
2013.gada nogalē "Lauma Lingerie" kopējais franšīzes veikalu skaits sasniedza jau 50, un šie veikali darbojas astoņās pasaules valstīs - Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Krievijā, Baltkrievijā, Ukrainā, Albānijā un Saūda Arābijā. Uzņēmums savā attīstībā - jaunu iekārtu iegādē un franšīzes veikalu atvēršanā - pērn ieguldīja 237 029 eiro.
"Apgrozījuma pieaugums veļas ražošanas nozarē ir audzis visstraujāk ne tikai Latvijā, bet arī visās Baltijas valstīs kopumā. Panākumu atslēga ir lieliska profesionāļu komanda, veiksmīga franšīzes attīstība un dizaineru radītās kolekcijas, kas ne tikai atbilst pasaules modes tendencēm, bet arī nosaka veļas gaumi pārdošanas tirgos," norāda "Lauma Lingerie" valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.
Zīmolu "Lauma Lingerie" un "Laumelle" produkcijas cienītāju netrūkst ne Latvijā, ne arī citur pasaulē, par ko liecina 2013.gadā saņemtais "The Red Jacket" apbalvojums, ierindojot Liepājas uzņēmumu 25 Latvijā labāko eksportētājuzņēmumu topā. "Arī 2014.gadā turpināsim uzņēmuma ekspansiju, ne tikai atverot jaunas veikalus ārzemes, bet arī attīstot abus zīmolus pašmāju tirgū," piebilst Matisone.
"Lauma Lingerie" arī turpmāk plāno veikt sortimenta paplašināšanu, ieguldot līdzekļus jaunas un iepriekš nepiedāvātas produkcijas ražošanā.
"Lauma Lingerie" pieder veļas zīmoli "Lauma Lingerie" un "Laumelle Lingerie". Eksportētā produkcija regulāri sasniedz vairāk nekā 20 dažādus galamērķus. Turklāt 2013.gada vasarā "Lauma Lingerie" kļuva arī par vienu no 25 lielākajiem Latvijas eksportētājuzņēmumiem.
"Lauma Lingerie" apgrozījums 2012.gadā bija 8,15 miljoni eiro, kas ir par 8,2% vairāk nekā 2011.gadā, kad apgrozījums bija 7,54 miljoni eiro. Uzņēmuma peļņa 2012.gadā bija 264 227 eiro, kas ir divreiz mazāk nekā 2011.gadā, kad peļņa bija 572 838 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.
AS "Lauma Lingerie" dibināta 2005.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 35 571 eiro (25 000 latu). "Lauma Lingerie" ir 100% AS "Silvano Fashion Group" meitasuzņēmums. "Silvano Fashion Group" ir starptautisks veļas ražošanas un mazumtirdzniecības uzņēmums, kura akcijas kotē Tallinas un Varšavas fondu biržās. Uz sarakstu