"Livas" darbība vērsta uz pastāvīgu pilnveidošanos un attīstību
SIA "Livas" klientu tehniskā atbalsta dienests operatīvi reaģē uz problēmām un atbild uz jautājumiem, kas ir radušies, lietojot kompānijas pakalpojumus, un ir saistīti ar piedāvātās pakalpojumu kvalitātes izmaiņām, pilsētas informācijas portāls Riga24.lv uzzināja uzņēmumā,
Uzsākot pakalpojumu sniegšanu, klientu tehniskā atbalsta dienesta personāls nodrošina pilna cikla apkalpošanu, izmantojot nepieciešamās procedūras un tehniskos līdzekļus:* mijiedarbība ar klientu par visiem jautājumiem servisa kvalitātes jomā, iesniegumu reģistrācija, problēmas novēršanas procesa koordinēšana;
* lēmumu kontrolēšana, padarītā darba rezultātu novadīšana līdz Klientiem.
Klientu apkalpošanas serviss
Abonentu nodaļas tālrunis: 67081000 (8.00 - 22.00).
Rakstiet uz e-pastu: info@livas.lv
* par jautājumiem jaunas e-pasta adreses izveidošanā, kā arī par izmaiņām e-pasta uzstādījumos.
* par jautājumiem reālas IP adreses izveidošanā.
* par jautājumiem sakarā ar mājas lapas izveidošanu un tās parametru maiņu.
* par citiem tehniskajiem jautājumiem.
"Livas" grupa ir viena no līderiem telekomunikācijas pakalpojumu sniegšanas sfērā Latvijā. Uzņēmums piedāvā kabeļtelevīzijas un digitālās televīzijas pakalpojumus, kā arī IP televīziju un telefoniju, internetu mājai, biznesam, skolai, maziem un vidējiem uzņēmumiem, kā arī lielākiem korporatīvajiem klientiem.
"Livas" grupa strādā dinamiskajā vidē un tās darbība ir vērsta uz pastāvīgu pilnveidošanos un attīstību. Galvenā vērtība"Livas" grupā, neatkarīgi no ieņemamā amata, ir mīlestība pret savu darbu, kas ļauj būt profesionālam savā jomā. Šīs vērtības ļauj būt mūsdienīgiem un pat atrasties soli priekšā laikam, uzņemties atbildību par izdarīto, un piedāvāt risinājumu, kas atbilst katra klienta prasībām, kā arī liecina par augstu kvalitāti, drošību un garantijām.
Plašāk: http://www.livas.lv/index.php.
Uz sarakstu