Banner 980x90

"Maxima" turpina investēt produktu klāsta paplašināšanā

Lai paplašinātu veikalu sortimentu un klientu iepirkšanos padarītu ērtāku un patīkamāku, lielveikalu tīkls "Maxima" turpina investēt veikalu attīstīšanā, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja "Maxima Latvija" Zīmola un komunikāciju departamenta direktore Viktorija Gulbe.

2013.gadā "Maxima X" veikalu modernizēšanā līdz šim jau ieguldīti 1,45 miljoni latu, tirdzniecības vietās visā Latvijā nomainot vai uzstādot jaunas vitrīnas un produktu stendus, kas ļauj paplašināt klientiem pieejamo sortimentu.

Investīciju projekts veikalu modernizācijai, ieviešot tajos vienotu kvalitātes standartu, tika uzsākts 2012.gada pirmajā pusē, kad ar jauniem stendiem, vitrīnām un saldējamām iekārtām tika aprīkoti 68 veikali visā Latvijā.

Projekts tiek turpināts arī šajā gadā, un kā prioritāte tiek izvirzīta dārzeņu zonas uzlabošana un atjaunošana, kā arī smalkmaizīšu zonas pilnveidošana. Patlaban projekta ietvaros uzstādītie smalkmaizīšu stendi, kuros tiek piedāvātas svaigās "Meistara markas" smalkmaizītes, pieejami pircējiem jau 89 veikalos visā Latvijā. Tāpat šogad uzstādītas arī 12 jaunas sveramo produktu vitrīnas, 20 "Maxima X" veikalos nomainīti plaukti, bet 10 veikaliem iegādāti jauni ledusskapji.

Viens no būtiskākajiem jaunumiem turpmākajos mēnešos būs jaunu veikalu atklāšana. Gada nogalē Rīgā tiks atvērti divi jauni "Maxima" veikali - "Maxima X" veikals Dammes ielā 35a un "Maxima XX" veikals Biķernieku ielā 121. Veikali tiek veidoti saskaņā ar jauno konceptu, kas ietver arī maksimālu zāles optimizēšanu.

"Plānojot uzlabojumus veikalos, mūsu galvenais mērķis ir padarīt iepirkšanās procesu maksimāli ērtu un patīkamu mūsu klientiem. Jaunu stendu ierīkošana ļauj pircējiem piedāvāt arī jaunu produkciju. Īpaši priecājamies, ka ar jauninājumu palīdzību arvien plašākam klientu skaitam ir pieejama mūsu privātā zīmola "Meistara marka" produkcija, kura vienmēr saņem lielu pircēju atsaucību," stāsta "Maxima Latvija" Zīmola un komunikāciju departamenta direktore Viktorija Gulbe.

Līdz ar jaunām vitrīnām un stendiem tuvākajā nākotnē "Maxima" pircējus sagaida arī citi jaunumi. Piemēram, Liepājas "Maxima X" veikalā Lielajā ielā 13 ieviests vēl nebijis jaunums - kafijas galds.

Vēl viens no jaunumiem, kurš īsajā pastāvēšanas laikā vairākās pilsētās iemantojis lielu popularitāti, ir sludinājumu dēļi. Kā norāda Gulbe, lai gan sludinājumu dēļi visur nav vienlīdz aktīvi izmantoti, ir pilsētas, kurās tie kalpo pat kā sava veida "sociālais medijs". Ideja par sludinājumu dēļiem radusies, lai palīdzētu "Maxima" klientiem un rajona iedzīvotājiem izvietot savus sludinājumus (pērk, pārdod, maina, izīrē utt.) vietā, kur tie pieejami pēc iespējas vairāk cilvēkiem. Ērtākai sludinājumu noformēšanai tiek piedāvātas arī īpaši sagatavotas veidlapas, kas bez maksas pieejamas pie kasieriem vai lielveikalu info centros.

Patlaban Latvijā ir 144 "Maxima" veikali, no tiem 118 ir "Maxima X", 23 - "Maxima XX" un trīs - "Maxima XXX" lielveikali.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)