"McDonald's" restorānu apmeklētāju skaits pērn sasniedzis 9,6 miljonus
Latvijā vadošā restorānu ķēde "McDonald’s" pērn uzrādījusi spēcīgu izaugsmi - sasniegts apmeklētāju skaits 9,6 miljoni, kas ir viens no lielākajiem uzņēmuma darbības laikā, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja "McDonald’s" sabiedrisko attiecību konsultante Baltijas valstīs Egita Māliņa.Pieaudzis arī pārdošanas apjoms par 18%, salīdzinot ar gadu iepriekš, sasniedzot 11,4 miljonus latu. No visām Baltijas valstīm tieši Latvijā "McDonald’s" uzrādīja lielāko pārdošanas apjomu un apmeklētāju skaitu.
Pērn investējot 1,3 miljonus latu, "McDonald’s" turpināja attīstību un atvēra jaunu restorānu Rīgā, Vienības gatvē 115a, kā arī rekonstruēja restorānu Rīgā, Brīvības gatvē 434, piešķirot tam mūsdienīgāku dizainu un labiekārtojot apmeklētāju ērtībām. 2012.gadā "McDonald’s" peļņa veidoja vairāk nekā 318 000 latu, savukārt Latvijas valstij nodokļos "McDonald’s" samaksāja vairāk nekā 2,8 miljonus latu.
"Vēl lielāks apmeklētāju skaits un pieaugošs pārdošanas apjoms ir ļāvis mums pērn nostiprināt nozares līderpozīcijas ne tikai Latvijā, bet visās Baltijas valstīs. Priecājos, ka ar 26,4 miljoniem apmeklētāju pagājušā gada laikā "McDonald’s" ir iecienītākā restorānu ķēde Baltijas reģionā!" saka "McDonald’s" rīkotājdirektors Baltijas valstīs Tomašs Navrockis.
"Arī šogad turpināsim attīstību ar nemainīgu mērķi - nodrošināt augstas kvalitātes ātri pagatavotas maltītes par pieejamu cenu un unikālu apmeklējuma pieredzi, ko rada īpašā "McDonald’s" restorānu atmosfēra un ēdienu garša. Šīs priekšrocības ļauj mums saglabāt apmeklētāju lojalitāti un katru gadu palielināt tirgus daļu."
Runājot par 2013.gada prognozēm, Navrockis uzsvēra: "Šis gads mums ir sācies veiksmīgi, un mēs redzam pozitīvas tendences tirgū - pakāpeniski pieaug iedzīvotāju pirktspēja un atdzīvojas arī tā sauktais "ārpus mājas" ēšanas segments Baltijas valstīs. Tas ļauj mums prognozēt, ka pārdošanas apjoms šī gada laikā varētu pieaugt par aptuveni 11% Baltijā un atsevišķi Latvijā - par 9%."
Šogad "McDonald’s" turpina investēt attīstībā - jau gada sākumā tika atvērts otrais reģionālais restorāns Jelgavā, savukārt gada otrajā pusē tiks rekonstruēts restorāns Rīgā, Krasta ielā 101. Investīciju apjoms būs pērnā gada līmenī, sasniedzot 1,3 miljonus latu. Kopumā Baltijas valstīs "McDonald’s" investēs 2,45 miljonus latu.
"McDonald’s" Baltijas valstīs ir 50 apstiprināti piegādātāji no visas Eiropas, tajā skaitā arī izveidota sadarbība ar 8 vietējiem ražotājiem. "McDonald’s" restorāniem Baltijas valstīs salātus un dārzeņus piegādā Lietuvas uzņēmums UAB "Salprone", savukārt pienu - Latvijas uzņēmums "Food Union".
Tāpat kopš pagājušā gada burgeru maizītes tiek gatavotas arī no miltiem, kurus ražo Latvijas uzņēmums "Dobeles dzirnavnieks" un Igaunijas uzņēmums "Tartu Mill". Uz sarakstu