"Narvesen" veikalos ievērojami pieaug saldējuma pārdošanas apjomi
Karstajā laikā ievērojami pieauguši saldējuma un dzeramā ūdens pārdošanas apjomi "Narvesen" tirdzniecības vietās, biznesa portālam "Nozare.lv" stāsta zīmola "Narvesen" turētājas un franšīzes devējas SIA "Narvesen Baltija" Personāla un komunikāciju departamenta vadītājs Andis Aleksandrovs.Piemēram, šogad jūlijā, salīdzinot ar jūliju pērn, "Narvesen" tirdzniecības vietās saldējuma pārdošanas apjomi auguši par 40%, bet dzeramā ūdens apjomi - par 63%.
Aleksandrovs arī atzīmē, ka karstā laikā ir palielinātas preču piegādes.
"Preču piegāžu organizēšana ir cieši saistīta ar sezonalitāti un preču noietu, turklāt iespēju robežās karstajā laikā tiek veiktas arī ārpuskārtas piegādes, lai nodrošinātu pieprasītāko preču nepārtrauktu pieejamību. Visapmeklētākajās tirdzniecības vietās karstajās dienās piegāde tiek nodrošināta pat vairākas reizes dienā," stāsta "Narvesen" pārstāvis.
Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "Narvesen Baltija" apgrozījums pērn bija 37,08 miljoni eiro, kas ir par 4% vairāk nekā 2012.gadā, kad apgrozījums bija 35,95 miljoni eiro. Tikmēr uzņēmuma peļņa pērn bija 1,53 miljoni, kas ir par 1,4% mazāk nekā 2012.gadā, kad peļņa bija 1,55 miljoni eiro.
SIA "Narvesen Baltija" dibināta 1997.gada. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10 592 996 eiro. "Narvesen" franšīzes darbību Latvijā pārrauga uzņēmums SIA "Narvesen Baltija", kurš pieder norvēģu uzņēmumam "Reitan Convenience". "Narvesen" ietilpst "Reitan" uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā "Narvesen", "Pressbyrån", "R-kiosk" un "7-Eleven".
Patlaban Latvijā ir 258 "Narvesen" tirdzniecības vietas, uzņēmumos, ieskaitot franšīzes ņēmējus, strādā vairāk nekā 650 darbinieki. Uz sarakstu