Pētījums: iedzīvotāji vairāk pērk sulas spiedes
Elkor veikalu pārdošanas dati liecina, ka vasaras nogalē un rudens pirmajās dienās, sākoties ražas laikam, cilvēki arvien biežāk izvēlas iegādāties sulu spiedes un virtuves kombainus, pilsētas informācijas portālu tīklam Pilseta24.lv pavēstīja "Elkor" valdes loceklis Ronalds Feldmanis.Tas varētu būt skaidrojams ar sabiedrības vēlmi dzīvot veselīgāk un no svaigajiem dārzeņiem pagatavot sulas un krēmzupas. Pieprasījums pēc sulu spiedēm, salīdzinot ar vasaras pirmajiem mēnešiem, augusta beigās un septembra sākumā palielinājies sešas reizes.
"Jau tradicionāli, sākoties rudens sezonai, pieprasījums pēc virtuves tehnikas, kas paredzēta sezonas dārzeņu un augļu gatavošanai, palielinās vairākas reizes. Šogad esam novērojuši izteiktu pieprasījumu tieši pēc sulu spiedēm un virtuves kombainiem, kas skaidrojams ar cilvēku dabisko vēlmi uzturā lietot veselīgus un svaigus produktus, kā arī uzkrāt tik ļoti nepieciešamos vitamīnus ziemas tumšajam laikam. Visvairāk iecienītās ir ābolu, ķirbju un burkānu sulas, bet virtuves kombaini visdrīzāk tiks izmantoti spinātu, puķkāpostu, kā arī seleriju un tomātu krēmzupām. Prognozējam, ka līdz rudens beigām, sezonālās virtuves tehnikas pārdošanas apjomi saglabāsies pagājušā gada līmenī," skaidro Feldmanis.
Šī gada astoņos mēnešos Elkor veikalos pārdoto sulu spiežu daudzums, salīdzinot ar pagājušā gada rādītājiem, palielinājies par 40%. Pircēju iecienītākie zīmoli sulu spiedēm bijuši STOLLAR, kas šobrīd ir populārākais sulu spiežu zīmols Latvijā, PHILIPS un COWAY. Turpretīm, starp pirktākajiem virtuves kombainu zīmoliem atrodas KENWOOD, PHILIPS un BOSCH. Šo zīmolu produkti ir pieejami visos Elkor veikalos. Protams, pircēji iegādājušies arī citus zīmolus, bet to pārdošanas apjomus šogad galvenokārt veicinājušas dažādas atlaižu akcijas un īpašie piedāvājumi. Uz sarakstu