Pilsētā par 20% pieaudzis tūristu skaits
Rīgas domes vadība jau uzsākot darbu pirms gada tieši tūrisma attīstību galvaspilsētā izvirzīja par vienu no galvenajām prioritātēm. Šādas idejas mērķis bija ļoti vienkāršs - krīzes laikā strauji saruka tūristu skaits Rīgā, uzņēmējiem klājās grūti, cilvēki tika atlaisti no darba un pašvaldībai saruka ienākumi.
"Tūrisms ir tā nozare, kur atgūt zaudētās un radīt jaunas darba vietas var visātrāk", tā pirms gada uzsvēra Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Ainārs Šlesers (LPP/LC).Tādejādi tika pieņemts lēmums nevis gausties un gaidīt labākus laikus, bet gan rīkoties aktīvi un strauji. Rīgas dome kopā ar nozari izveidoja Rīgas Tūrisma attīstības biroju, tika izstrādāts zīmols LIVE RĪGA un uzsākta galvaspilsētas reklamēšanas ārvalstīs.
Pēc nepilna gada aktīvas rīcības ir sasniegti ļoti labi rezultāti. "Rīgas domes investīcijas galvaspilsētas reklamēšanā un tūrisma nozares attīstībā ir pilnībā attaisnojušās. Mums ir izdevies salauzt ledu un panākt, lai par Rīgu runā ārvalstīs. Pateicoties mūsu pareizai stratēģijai Rīgā tūristu skaits ir pieaudzis par 20 procentiem un radītas 5000 jaunas darba vietas," norāda Ainārs Šlesers.
Rīgas reklamēšana tiks turpināta un kā nākamā paredzēta rudens - ziemas kampaņa, lai pasniegtu Rīgu kā Ziemassvētku eglītes rotāšanas tradīcijas 500gades galvaspilsētu un pievilcīgu ziemas brīvdienu ceļojumu galamērķi.
{baneris}
Vienlaikus Ainārs Šlesers uzsver, ka sarkanā kartīte pienākas valdībai, kura neapdomīgi samazinājusi vēstniecību un konsulātu darbinieku skaitu vairākās NVS valstīs. Piemēram, Krievijā cilvēki spiesti vairākas dienas stāvēt rindās, lai saņemtu Latvijas vīzu. Tādejādi Ainārs Šlesers uzsver, ka nākamā gada valsts budžetā jāparedz finansējuma palielinājums ārlietu dienestam. Uz sarakstu