Banner 980x90

Precizē prasības uztura bagātinātāju reklāmas un izplatīšanas jomā

Zemkopības ministrija (ZM) sagatavojusi izmaiņas noteikumos, kas nosaka papildu prasības uztura bagātinātāju reklāmas un izplatīšanas jomā, tādējādi nodrošinot patērētāju tiesību aizsardzības uzlabošanu, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja ZM pārstāvis.
Praksē ir sastopami gadījumi, kad tiek reklamēts uztura bagātinātājs, bet reklāmā netiek iekļauts produkta tirdzniecības nosaukums "Uztura bagātinātājs". Piemēram, tiek reklamēti vitamīni, bet reklāmā netiek iekļauta norāde vai paziņojums, ka vitamīni ir uztura bagātinātājs, kas paredzēts parasta uztura papildināšanai, un patērētājs nesaņem pilnvērtīgu informāciju par reklamējamo pārtikas produktu.

Uztura bagātinātāji ir pārtikas produkti parasta uztura vai ikdienas uztura papildināšanai ar koncentrētām minerālvielām vai vitamīniem, vai arī citas vielas ar uzturvērtību vai fizioloģisku ietekmi.

Izmaiņas noteikumos paredz, ka turpmāk, reklamējot uztura bagātinātāju, reklāmā būs jānorāda, ka reklamējamais pārtikas produkts ir "Uztura bagātinātājs".

Tāpat izmaiņas noteikumos paredz iekļaut prasību, ka uztura bagātinātāju ražotājam vai izplatītājam tirdzniecības vieta ir jānodrošina ar informāciju par produktiem, ko tas izplata, lai pārdevējs varētu sniegt arī atbilstošu informāciju patērētājam. Šādu prasību ir nepieciešams ieviest, lai nodrošinātu patērētāju tiesību aizsardzību un skaidru patērētāja informētību uztura bagātinātāju iegādē.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)