Banner 980x90

"Pica Lulū" pērn kāpināja apgrozījumu par 13%

Ilustratīvs foto/ Foto: Stock.XCHNG
Ilustratīvs foto/ Foto: Stock.XCHNG

Picēriju tīkla "Pica Lulū" īpašnieces SIA "Later LTD" apgrozījums pērn audzis par vairāk nekā 600 000 eiro jeb 13%, sasniedzot 5,26 miljonus eiro, taču šogad uzņēmums plāno palielināt apgrozījumu līdz 5,63 miljoniem, kāpinot to par 7%, aģentūrai LETA atklāj "Later LTD" direktore Sandra Gorbunova.

Kā ziņo āgentūra LETA, tiesa, cik liela bija uzņēmuma peļņa, viņa neatklāj, bet atzīmē, ka pagājušā gada apgrozījuma rezultāts ir uzņēmuma labākais finanšu rādītājs vismaz pēdējo piecu gada laikā.

Šis gads "Pica Lulū" būs izaicinājumu pilns - vienlaicīgi būt interesantiem ar "Pica Lulū" franšīzi ārpus Latvijas, realizēt un ģenerēt vietējos pilotprojektus un saglabāt stabilu vietu Latvijas tirgū sabiedriskajā ēdināšanā un ēdienu piegādē.

"Saskaņā ar uzņēmuma stratēģiju pagājušais gads bija vairāk starptautiskās pieredzes un zināšanu uzkrāšanas gads, ņemot vērā mūsu nākotnes plānus par franšīzes atvēršanu ārpus Latvijas. "Pica Lulū" vienmēr ir svarīgi sekot starptautiskām tendencēm un labāko uzņēmumu piemēram ārpus Latvijas. Taču tikpat nozīmīgi ir saglabāt latvisko identitāti, sadarbību ar Latvijas ražotājiem un audzētājiem. Šāda stratēģija kopā ar attīstīto picu piegāžu tīklu jau ilgtermiņā ir pierādījusi sevi kā veiksmīgu, un tas atspoguļojas mūsu finanšu rādītājos, kas turpina gadu no gada uzlaboties," skaidro Gorbunova.

Viens no faktoriem, kas ļauj uzņēmumam sasniegt arvien labākus rezultātus, ir picu piegādes tīkla attīstīšana Latvijā, stāsta Gorbunova. Pirms pusotra gada ieguldītās investīcijas izejvielu ražotnē ir sniegušas rezultātu un ļauj uzņēmumam nodrošināt daudz lielāku pagatavošanas kapacitāti un izpildīt daudz vairāk klientu pieprasījumu īsā laika termiņā.

Viena no šī gada uzņēmuma prioritātēm ir turpināt sagatavošanās darbus franšīzes tīkla attīstīšanai ārvalstīs. "Šobrīd vēl turpinām darbus kopā ar konsultantiem, lai mūsu franšīzes modelis atbilstu starptautiskajiem standartiem. Var teikt, ka esam tuvu, lai izietu starptautiskajā tirgū ar gatavu sistēmu, franšīzes modeli un virzīšanas taktiku. Kā prioritārās valstis, kuras varētu būt ieinteresētas sadarbībā, uzskatām Lielbritāniju, Īriju un Poliju."

Patlaban Latvijā ar zīmolu "Pica Lulū" darbojas astoņas picērijas Rīgā un Pierīgā.

Jau vēstīts, ka "Later LTD" apgrozījums 2014.gadā bija 4,65 miljoni eiro, kas ir par 19,75% vairāk nekā 2013.gadā, kad apgrozījums bija 3,88 miljoni eiro. Uzņēmuma peļņa 2014.gadā bija 377 398 eiro, kas ir par 47% vairāk nekā 2013.gadā, kad peļņa bija 256 835 eiro.

SIA "Later LTD" dibināta 1993.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 57 084 eiro. "Later LTD" īpašnieki ir Elmārs Tannis (50%), Pēteris Ints Ruģelis (39,93%) un Kaspars Sūniņš (10,07%).

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)