"Spice" papildina apakšveļas piedāvājumu ar ikonisku Parīzes zīmolu
Vairāk nekā 50 pasaules valstīs nopērkamā "Chantelle" produkcija izceļas ar izsmalcinātību, eleganci un plašu modeļu klāstu visu izmēru valkātājām. Slavenais Francijas uzņēmums "Chantelle" ražo apakšveļu 140 gadus, un ir sieviešu ļoti iecienīts zīmols jau piecās paaudzēs. Tik ļoti, ka tiek uzskatīts par īstas parīzietes stila simbolu. Panākumu pamatā ir gan apakšveļai piemītošā francūžiem raksturīgā izsmalcinātība, kas balstās uz nezūdošām vērtībām – šiku, eleganci un labu gaumi, gan fakts, ka lielas daļas produkcijas ražošana, sākot no dizaina izstrādes līdz iepakošanai, notiek Francijā.
Par pirmā Baltijas veikala mājvietu t/c Spice izvēlēta tādēļ, ka tirdzniecības centra veikalu atlase visprecīzāk atbilst "Chantelle" zīmola līmenim. Veikals būs iekārtots atbilstoši Francijā izstrādātajam dizaina projektam "Chantelle" l lingerie brands since 1876", un tajā būs pieejami arī citu "Groupe Chantelle" zīmolu, tostarp "Passionata", "Chantal Thomass" un "Femilet", produkcija.
"Atverot Spicē "Chantelle" veikalu, atkal iepazīstinām mūsu apmeklētājus ar pasaulslavenu, bet Latvijā līdz šim nepārstāvētu zīmolu. "Chantelle" ražo apakšveļu kopš 1876.gada un ir uzkrājusi tik bagātīgu pieredzi un zināšanas par sieviešu vēlmēm, ka pamatoti tiek dēvēta par eksperti ādas un auduma attiecību jautājumā. Ja šo zīmolu iecienījušas allaž stilīgās parīzietes, tad to novērtēs arī par brīnišķīgo gaumi un stila izjūtu daudzinātās Latvijas sievietes," uzskata tirdzniecības kompleksa Spice direktore Iveta Lāce.
"Chantelle" zīmols ir izpelnījies īpašu atzinību par ideāli pieguļošiem un balstošiem krūšturiem, un to materiāla izvēli. Kompāniju arī slavē par to, ka tā neatstāj novārtā lielo izmēru īpašnieces, piedāvājot tām plašu apakšveļas un peldkostīmu modeļu klāstu. "Chantelle" zīmola produkcijas pārdošanas apjomi ar katru gadu palielinās un mēs jūtam, ka ir īstais laiks atvērt savu veikalu, lai Latvijas pircējiem būtu pieejama plašāka zīmola produkcijas izvēle,» skaidro Chantelle produkcijas izplatītāja Latvijā SIA Mona Ok vadītājs Aleksandrs Kovaļovs. Līdz ar Chantelle veikala atvēršanu Spicē pusgada laikā būtiski palielinājies apakšveļas piedāvājums dažādām gaumēm un rocībai.
Tirdzniecības centrā pārstāvēts viss spektrs – sākot ar demokrātisko cenu zīmoliem un beidzot ar pērnā gada nogalē ienākušo ekskluzīvo Itālijas zīmolu La Perla. Vairāk informācijas: Mudrīte Grundule, PROSPERO Sabiedriskās attiecības E-pasts: mudrite.grundule@prospero.lv Tālr.: 67039769, 26523052 Jana Zaščerinska SIA "MONA OK", mārketinga vadītāja Tālr. 67424070, 26163331 marketing@monaok.com
