Rīdzinieki aktīvi pirkuši svētku tērpus
Tirdzniecības centrs "Origo", veicot aptauju tajā esošajos apģērbu veikalos, noskaidrojis, ka jūnija mēnesī tiek pārdots divas reizes vairāk svētku tērpu nekā ikdienā. "Origo" pārstāvji to skaidro ar aktīvo izlaidumu periodu skolās un augstākās izglītības iestādēs pirmajos vasaras mēnešos.
Svētku tērpu izvēlē sievietēm šogad dominē sārtie toņi, tomēr, kā katru gadu, daudz tiek iegādāti arī pasteļtoņu un baltas krāsas tērpi, kuru vidū ir gan bikškostīmi, gan vasarīgas vieglas faktūras kleitas. Īpaši pieprasīti šajā sezonā ir bijuši gari, krāsaini svārki. Arī vīriešu kreklu izvēlē šogad ir palielinājusies tendence iegādāties ne tikai klasiski baltos, bet arī košu krāsu kreklus.
Tirdzniecības centra "Origo" vadītājs Aleksandrs Ņemirovskis: "Kā liecina veikalos veiktā aptauja, sārtā krāsa šogad ir izteikts līderis sieviešu apģērbu izvēlē, un pēc aptuveniem aprēķiniem esam secinājuši, ka šo krāsu šogad izvēlas vairāk, nekā citu krāsu apģērbus. Sārtās krāsas toņu topā ir koraļļu krāsa, kura pēc tirgotāju teiktā simbolizē maigumu un sievišķību, kas liecina par to, ka šogad dāmām ir īpaši romantisks noskaņojums."
A/S Baltika Group pārstāve Baiba Zieda: "Pieprasījums pēc svētku tērpiem tiešām ir liels, jo mūsu veikalā MONTON ir kleitas, kas ir jaunākajām modes tendencēm atbilstošas, to modeļi ir savādāki nekā citos veikalos un arī kvalitatīvi – šī ir arī atslēga uz absolventa izvēli kleitas meklējumos. Savukārt, MOSAIC zīmola kleitas izvēlas vairāk sievietes, kuras ir skolotājas vai būs viesa goda statusā. Šīm sievietēm ir svarīgi, lai kleita būtu ērta, kā arī nereti nēsājama un viegli kombinējama ar citiem apģērbiem pēc tam ikdienā."
Pēc vidējiem aprēķiniem, kas izriet no tirdzniecības centra "Origo" esošo veikalu aptaujas, noskaidrots, ka šajā laikā aptuveni 30% iegādāto tērpu tiek pirkti speciāli svētkiem. Otrs aktīvākais svētku tērpu pārdošanas periods ir ap Ziemassvētkiem un Jauno gadu, kad tirdzniecības centra klienti izvēlas apģērbu svinīgiem pasākumiem un ballēm.
Uz sarakstu