Banner 980x90

AS "Rīgas Dzirnavnieks" pāriet pilnībā uz Herkuless, nomainot AXA zīmolu

"Herkuless" ir viens no vecākajiem Rīgas un visas Latvijas pārtikas produktu zīmoliem, kas jau daudzus gadu desmitus veidojis graudaugu ēšanas tradīcijas sabiedrībā un kļuvis par sinonīmu vārdam putras. 60 gadu jubilejas gadā AS "Rīgas Dzirnavnieks" nolēmis pilnībā pāriet uz zīmolu "Herkuless", atsakoties no AXA. Vēsturiski zīmolam ir izveidojušās spēcīgas tradīcijas arī ārpus Latvijas, un to joprojām augsti novērtē arī Igaunijā un Lietuvā. Tādēļ "Herkuless" izvēlēts kā produkta zīmols arī eksporta tirgos.

Iemīļotākais brokastu produkts jau 60 gadus

Jau 60 gadus "Herkuless" graudaugu pārslas ir nozīmīga brokastu sastāvdaļa daudzām ģimenēm, ieņemot svarīgu lomu veselīgas ēšanas tradīciju veidošanā Latvijā. Tā pirmsākumi ir saistīti ar rūpnīcu un labības kombinātu "Sarkanais oktobris", kas tika izveidots uzreiz pēc Otrā pasaules kara beigām. Taču produktu nosaukums "Herkuless" dokumentos pirmo reizi ir datēts 1954.gadā jeb pirms 60 gadiem, kad sāka izmantot tehnoloģijas labības grauda saplacināšanai par pārslu.

Vineta Rudzīte, AS "Rīgas Dzirnavnieks" pārstāve: "Vairākas paaudzes ir uzaugušas ar "Herkuless" pārslām un no tām pagatavotajām graudaugu putrām. Tas ir viens no vecākajiem un iecienītākajiem pārtikas produktu zīmoliem Latvijā, kas ne tikai ir saglabājies mūsdienu tirgus apstākļos, bet turpina veiksmīgi attīstīties un būt veselīgu brokastu simbols. Atgriezties pilnībā pie "Herkuless" nosaukuma ir stratēģisks lēmums, ņemot vērā, cik liela ir tā vērtība un lepnums Latvijas iedzīvotājiem."

Ar "Herkuless" uz Igauniju un Lietuvu

Padomju gados "Herkuless" graudaugu pārslu noieta tirgus bija ne tikai Latvija, bet arī citas apkārtējās valstis. Vēl joprojām tuvākajās kaimiņvalstīs Lietuvā, Igaunijā un Krievijā "Herkuless" zīmola nosaukums asociējas ar graudaugu pārslu kategoriju. Šobrīd uzņēmums ir nolēmis pilnībā atgriezties pie "Herkuless" nosaukuma. Turpmāk visu produktu portfelis, kurā ietilpst graudaugu pārslas, ātri vārāmās biezputras, musli batoniņi un musli, tiks virzīts citos tirgos ar "Herkuless" zīmolu.

AS "Rīgas Dzirnavnieks" eksports veido vairāk nekā 30% no pārdošanas apjomiem. Graudaugu produkti ar nosaukumu "Herkuless" tiks, galvenokārt, eksportēti uz Igauniju un Lietuvu. Populārākie produkti ir graudaugu pārslas, musli batoniņi un ātri pagatavojamās biezputras.

Kopš pirmsākumiem "Herkuless" galvenais produkts - auzu pārslas - ir palikušas nemainīgas. Šo gadu laikā uzņēmums ir paplašinājis produktu sortimentu ar dažādu graudaugu pārslām. Par "Herkuless" turpmāk sauksies arī musli batoniņi, ātri pagatavojamās biezputras vienas porcijas iepakojumos ar dažādām piedevām un musli. Kopā būs vairāk nekā 30 produkti ar "Herkuless" nosaukumu.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)