Rīgas mikroautobusu satiksme ievieš savu klientu sūdzību un ierosinājumu tālruni

Lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti un nodrošinātu operatīvāku klientu sūdzību un priekšlikumu izskatīšanu, pilnsabiedrība Rīgas mikroautobusu satiksme ir ieviesusi bezmaksas tālruni 80706050 un e-pasta adresi sudzibas@rigasmikroautobusi.lv
Tālrunis 80706050 ir bezmaksas un darbojas visu diennakti. Zvanot pa šo tālruni vai sūtot e-pastu uz adresi sudzibas@rigasmikroautobusi.lv, ikviens Rīgas mikroautobusu satiksmes klients var atstāt ziņu, kas tiks izskatīta un sniegta atbilde piecu darba dienu laikā, pilsētas informācijas portālu Riga24.lv informēja pilnsabiedrības Rīgas mikroautobusu satiksme sabiedrisko attiecību konsultants Kaspars Līcītis.
"Mūsu mērķis, ieviešot savu klientu sūdzību un ierosinājumu tālruni, ir uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti. Vēlamies būtiski paātrināt atbilžu sniegšanu uz klientu sūdzībām un ierosinājumiem. Nav noslēpums, ka reizēm RMS šoferi mēdz būt nedisciplinēti. Uzzinot par iespējamiem pārkāpumiem pēc iespējas ātrāk, mēs spēsim reaģēt nekavējoties. Taču mūsu mērķis nav tikai šoferus sodīt, bet arī motivēt labam darbam, tāpēc esam uzsākuši ieviest šoferu motivācijas programmu," uzsver Rīgas mikroautobusu satiksmes valdes priekšsēdētājs Vitālijs Komars.
Jāatgādina, ka līdz šim sūdzības par Rīgas mikroautobusu satiksmi varēja iesniegt, Rīgas satiksmes mājas lapā vai e-pastā info@rigassatiksme.lv. Šāda iespēja Rīgas mikroautobusu satiksmes tiek saglabāta arī turpmāk.
