"Rimi" pieaudzis pieprasījums pēc olām un majonēzes
Tuvojoties Lieldienām, pircēji mazumtirdzniecības tīkla SIA "Rimi Latvia" veikalos strauji pieaug pieprasījums pēc vistu un paipalu olām, kā arī pēc tādām ēdiena pagatavošanas un dekorēšanas sastāvdaļām kā majonēze, lašu ikri un ķilavas, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja uzņēmuma pārstāve Laura Podskočija."Lieldienu laikā iedzīvotāji iegādājas kopumā vairāk nekā divus miljonus vistu un paipalu olu, kā arī vairāk nekā 100 tonnas majonēzes. Tuvojoties svētkiem, pieprasījums pēc olām ik gadu palielinās vidēji par 300% salīdzinājumā ar ikdienas tirdzniecību," sacīja uzņēmuma pārstāve
Jau aprīļa pirmajās nedēļās veikalos vistu olas pirktas par 15% vairāk nekā martā, savukārt paipalu olas - par 25% vairāk.
Tāpat pirms Lieldienām pieaugot pircēju vēlme iegādāties produktus, kuri tiek izmantoti īpaši šiem svētkiem gatavotajos tradicionālajos ēdienos.
"Majonēzes pārdošanas rādītāji palielinās vidēji par 50% - kopumā Lieldienu laikā tiek iegādātas vairāk nekā 100 tonnas majonēzes. Tāpat vidēji par 60% vairāk nekā ikdienā tiek pirkti lašu ikri, kurus izmanto gan kā ciema kukuli, dodoties viesos, gan olu dekorēšanai. Tas pats attiecas uz ķilavām un anšoviem, pēc kuriem pieprasījums pieaug vairākkārtīgi," atzina Podskočija.
Tuvojoties svētkiem, vairāk nekā piecas reizes palielinoties pieprasījums arī pēc dekoriem, paliktņiem, salvetēm un svecēm ar Lieldienu tematiku, kā arī tematiskiem kārumiem - šokolādes olām, zaķiem, kūkām - kuličiem, biezpiena pashām, kā arī dažādiem salātiem un uzkodām.
Tāpat līdz ar siltā laika iestāšanos par vairāk nekā 80% palielinājies pieprasījums pēc griliem un tā piederumiem, kā arī šašlikiem, desiņām, dārzeņiem un sieriem.
Lieldienas iezīmē arī alus sezonas sākumu - šo svētku laikā īpaši pieaugot pircēju interese par mazo alusdarītavu produktiem, rezumēja "Rimi" pārstāve. Uz sarakstu