Banner 980x90

Sporta zīmols "4F" atver pirmo veikalu Latvijā

Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Sporta zīmols "4F", kas veido apģērbu Latvijas olimpiešiem, atvēra savu pirmo Latvijas veikalu modes un izklaides centrā "Rīga Plaza" un paziņoja par veselīga dzīvesveida popularizējošas kampaņas sākumu.

Kā pilsētas informācijas portālu Riga24.lv informēja "4F" sabiedrisko attiecību konsultante Latvijā Marija Vorkule, populārais Eiropas sporta apģērbu zīmols "4F" atvēra savu pirmo vienzīmola veikalu Latvijā, kas atrodas modes un izklaides centrā "Rīga Plaza", Mūkusalas ielā 71. Svinīgā atklāšana iezīmēja arī kampaņas "Sāc. Neapstājies." sākumu, kuras ietvaros tādu populāru blogu kā alinakeller.blogspot.com, callmemaddie.com, femmefarfalle.com, peppercakes.com autori, fitnesa treneris Kristaps Ence un aktrise Vita Baļčunaite popularizēs veselīgu dzīvesveidu.

Atklāšanas ceremonijā piedalījās aktrise un radošā darbiniece Vita Baļčunaite, modes blogeres Alīna Kellere (alinakeller.blogspot.com), Beāte Ligere (femmefarfalle.com), Linda Vesate (peppercakes.com), kā arī populārais fiziskās sagatavotības treneris Kristaps Ence. Viņi pārsteidza viesus ar savām sportiskajām prasmēm, kuras veiksmīgi nodemonstrēja ar sporta inventāra palīdzību, kā arī dalījās noslēpumos, kas viņiem ikdienā palīdz nepamest fiziskās sagatavotības nodarbības.

"Ļoti daudziem sports ir iedvesmas, enerģijas un veselības avots, tas palīdz tikt galā ar stresu, māca izturību un disciplīnu. Mēs ļoti vēlamies, lai arvien vairāk būtu to, kam sports ir neatņemama dzīves sastāvdaļa. Tieši tāpēc mēs kopā ar pasākuma goda viesiem un kampaņas dalībniekiem Vitu, Alīnu, Beāti, Madaru, Lindu un Kristapu gribam rādīt piemēru un atbalstīt visus Latvijas iedzīvotājus, kuri ir nolēmuši uzsākt treniņus un neapstāties pie sasniegtā," stāsta uzņēmuma OTCF, kuram pieder zīmols "4F", vadītājs Igors Klaja. "Šie seši aktīva dzīvesveida vēstnieki, izmantojot sociālos tīklus Facebook.com un Instagram.com, ar savu paraugu atbalstīs un aicinās Latvijas iedzīvotājus piekopt veselīgu dzīvesveidu un regulāri trenēties. Pavasara sporta kampaņa "Sāc. Neapstājies ar "4F" sākusies 7.aprīlī, mūsu pirmā Latvijas veikala svinīgajā atklāšanā."

Pirmā "4F" veikala atvēršana "Rīga Plaza" iezīmēja sporta apģērbu zīmola "4F" paplašināšanās sākumu ārpus Polijas, kur pašlaik atrodas 167 firmas tirdzniecības vietas. Turklāt zīmols "4F" ir pārstāvēts vairāk nekā 600 sporta apģērbu mazumtirdzniecības veikalos 27 Eiropas valstīs. Zīmola "4F" īpašnieka OTCF piecgadu attīstības plānā ir paredzēts pakāpeniski palielināt klātbūtni jaunos tirgos un atvērt vairākus vienzīmola veikalus Čehijā, Rumānijā, Serbijā un Slovākijā. Savukārt Latvijā 2016.gadā ir plānots atvērt kopumā četrus firmas veikalus.

"4F" 2016.gada pavasara un vasaras kolekcijas izveidi ir iedvesmojis sports un aktīvas nodarbes brīvā dabā. Kolekcijā būs ietverts apģērbs gan aktīvai atpūtai, gan ikdienas gaitām. Dominējošie motīvi ir koši audumi un atstarojoši uzšuvumi, bet galvenās krāsas — patiesi vasarīga jūraszilā, piesātināta tirkīzzilā, lapu tumšzaļā un maiga piparmētru zaļā. No praktiskuma viedokļa liela uzmanība ir pievērsta atstarojošo elementu elegantai integrēšanai, kas palīdz sportistiem būt pamanāmākiem vakara un nakts sporta nodarbību laikā.

"4F" produkcijas izcilo kvalitāti augstu novērtējušas vairāku valstu Olimpiskās komitejas, arī Latvijas Olimpiskā komiteja, kas noslēgusi līgumu ar OTCF par speciālas kolekcijas izveidi Latvijas sportistiem, kuri šogad piedalīsies olimpiskajās spēlēs Riodežaneiro un 2018.gadā — ziemas olimpiskajās spēlēs Phjončhanā. Turklāt olimpiskā kolekcija būs plaši pieejama visos "4F" veikalos Latvijā, kur to varēs iegādāties, sākot no jūnija.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu