Banner 980x90

Swedbank atver diennakts telefona liniju par eiro ieviesanu

No šonedēļas Swedbank telefonbankā iedzīvotājiem pieejama informatīvā sadaļa par eiro ieviešanu un ar to saistītajiem bankas pakalpojumiem, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja Swedbank pārstāvis.

Piezvanot uz Swedbank telefonbankas numuru 67 444 444 un izvēloties ceturto sarunu tematu, ikviens var noklausīties ierakstu ar būtiskākās informācijas apkopojumu - par norēķinu kontiem un kartēm, aizņēmumiem un uzkrājumiem –, kā arī padomus ērtākai pārejai uz eiro.

"Tuvojoties eiro ieviešanai, rūpējamies par klientiem noderīgas informācijas izvietošanu visos mūsu kanālos. Ņemot vērā, ka patlaban ik dienas pēc finanšu padoma vai risinājuma Swedbank telefonbankā vēršas vidēji 4000 klientu, kas ir aptuveni tikpat daudz, cik trīs filiāles apkalpo mēnesī, eiro apkopojuma izvietošana telefonbankā no mūsu puses ir likumsakarīga. Mūsu mērķis ir, lai pāreja uz eiro mūsu klientiem būtu maksimāli ērta," saka Swedbank valdes loceklis un Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītājs Ģirts Bērziņš.

Swedbank telefonbanka 67444444 līnijas ir aktīvas visu diennakti un pieejamas bez papildu maksas. Piezvanot uz šo tālruni, klienti var saņemt gan bankas konsultācijas, gan lielāko daļu bankas pakalpojumu – sākot no palīdzības neatliekamos gadījumos un beidzot ar maksājumiem un jaunu līgumu noslēgšanu.

Padomi ērtākai pārejai uz eiro pieejami arī Swedbank mājas lapā sadaļā "Par eiro ieviešanu Latvijā": http://www.swedbank.lv/eiro_ieviesana

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)