"Swedbank": pieaudzis uzņēmumu skaits, kas banku lieto internetā
Pēdējo trīs gadu laikā par 41% pieaudzis uzņēmumu skaits, kas bankas pakalpojumus un konsultācijas lieto neklātienē - telefoniski vai internetā, liecina Swedbank statistika.Tā, piemēram, trīs gadu laikā līgumu skaits, kas noslēgts pa telefonu vai internetbankā, uzņēmumu vidū ir pieaudzis gandrīz uz pusi (par 48%). Visbiežāk uzņēmumi neklātienē izvēlas risināt jautājumus saistībā ar internetbanku (26%), dažādiem maksājumiem (19%), kā arī norēķinu kartēm (15%) un uzņēmuma kontu (13%). Strauji pieaug arī pieprasījums pēc konsultācijām pa tālruni.
Saziņai ar bankas speciālistu neklātienē uzņēmumi visbiežāk (80%) izvēlas telefonu - pērn saņemti aptuveni 116 tūkstoši zvanu. Savukārt 14% uzņēmumu izvēlas sūtīt ziņojumus internetbankā, bet vēl 6% - rakstiski e-pastā. Patlaban šādā veidā uzņēmumi var saņemt jau vairumu bankas pakalpojumu, tostarp pieslēgt jaunus, veikt izmaiņas līgumos, saņemt palīdzību steidzamos gadījumos (tostarp, atrodoties ārzemēs), kā arī saņemt konsultācijas gan par ikdienas darījumiem, gan par produktu lietošanu, finansējumu, ieguldījumiem, apdrošināšanu un citiem jautājumiem.
"Pēdējā laikā ievērojami pieaudzis klientu pieprasījums saņemt bankas pakalpojumus reālajā laikā - tagad un tūlīt, kad uzņēmumam tas ir nepieciešams, nevis dodoties uz filiāli. Tāpēc par būtiskākajiem bankas un uzņēmuma saskarsmes punktiem ātrai un ērtai pakalpojumu saņemšanai kļūst telefons un internets. Sekojot līdzi šai tendencei, esam jau izveidojuši speciālu uzņēmumu apkalpošanas komandu Konsultāciju centrā, kas profesionāli apkalpo uzņēmumu vajadzības un ir sasniedzami pa tālruni vai elektronisko saraksti. Ar laiku pakalpojumu klāsts, ko uzņēmumi var saņemt neklātienē, tiks nepārtraukti palielināts, sekojot klientu izvēlei un vajadzībām," saka Swedbank valdes loceklis un Uzņēmumu apkalpošanas pārvaldes vadītājs Daniils Ruļovs.
Pieaugot klientu pieprasījumam pēc apkalpošanas neklātienē, Swedbank martā atvēra pirmo Konsultāciju centra jeb telefonbankas filiāli Valmierā, kur 10 darbinieki apkalpo daļu no elektroniskās saziņas ar klientiem. Mēnesī Swedbank apkalpo aptuveni 20 000 rakstiskās saziņas vienību - kopš 2008.gada šis apjoms ir dubultojies. Uz sarakstu