"Swedbank": Uzņēmēji arvien aktīvāk tirgo internetā
Latvijas uzņēmumi arvien aktīvāk izmanto interneta iespējas, tirgojot savas preces vai pakalpojumus un pērn būtiski pieaugusi norēķinu pieņemšana internetā, liecina "Swedbank" dati.Dati rāda, ka norēķini caur internetbankas pieslēgumu pagājušajā gadā pieauga par 23%, savukārt karšu pieņemšana internetā palielinājās pat par 26%.
"Swedbank" informē, ka uzņēmumu apgrozījums, kuri lieto karšu pieņemšanu internetā, pērn pārsniedzis 20 miljonus eiro, savukārt apgrozījums, kas sasniegts, lietojot internetbankas pieslēgumu, sasniedza 177 miljonus eiro.
"Internets turpina straujo uzvaras gājienu preču un pakalpojumu tirdzniecībā. Internetā var iegādāties pārtiku, noorganizēt svētkus, nopirkt biļetes uz kino vai lidojumu. Un tas ir tikai sākums," saka "Swedbank" Naudas plūsmas un e-produktu vadības daļas vadītāja Beāte Krauze. "Savukārt bankas risinājumi palīdz uzņēmējiem izmantot jaunos pircēju ieradumus un pārdot savas preces internetā".
Norēķinu pieņemšana internetā uzņēmumiem sniedzot arī vairākas priekšrocības - piedāvāt savus pakalpojumus vai preces daudz plašākam pircēju lokam, pārkāpjot arī pāri ģeogrāfiskajam tirdzniecības vietas izvietojumam. Tas palīdz arī mazināt izmaksas, kas saistītas ar fizisko tirdzniecības vietu uzturēšanu. Uz sarakstu