"Tele2" investējis 2,2 miljonus eiro jaunā klientu apkalpošanas sistēmā
Ieguldot vairāk nekā 2,2 miljonus eiro, "Tele2" ieviesis vienu no pasaulē vadošajām klientu attiecību vadības sistēmām "Siebel CRM", pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja uzņēmuma pārstāvis.Tā ļaus "Tele2" nodrošināt augstākā līmeņa klientu apkalpošanas servisu vairāk nekā miljonam uzņēmuma klientu Latvijā.
Latvija ir pirmā no Baltijas valstīm, kurā "Tele2" ir ieviesis "Siebel CRM". "Tele2" Zviedrijā un Horvātijā arī jau lieto šo klientu attiecību vadības sistēmu.
"Tele2" šogad arī turpinās pērn iesākto vērienīgo klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā. Pagājušā gada laikā investējot vairāk nekā 750 000 eiro, "Tele2" atvēra deviņus jaunus klientu apkalpošanas centrus visā valsts teritorijā (Gulbenē, Jēkabpilī, Madonā, Liepājā, Ogrē, Rīgā, Tukumā), kā arī ieviesa jauno dizaina konceptu sešos klientu apkalpošanas centros (Rīgā (Daugavpilī, Liepājā un Rīgā). Jaunais dizaina koncepts paredz veidot klientu apkalpošanas centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kura fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām. 2014. gadā "Tele2" turpinās ieviest jauno dizaina konceptu vēl virknē "Tele2" klientu apkalpošanas centru.
Pašlaik Latvijā darbojas 44 "Tele2" klientu apkalpošanas centri 22 pilsētās. Uz sarakstu